شناسهٔ خبر: 35582839 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تسلیت وزیر راه به خانواده قربانیان حادثه ریلی زاهدان/ دستور اعزام اعضای کمیسیون عالی سوانح راه‌

وزارت راه و شهرسازی

وزیر راه و شهرسازی در پیامی با بیان تسلیت به ملت شریف ایران و به خصوص بازماندگان خانواده‌های حادثه دیده ریلی زاهدان، به شرکت راه آهن دستور داد سریعا برای بررسی علت حادثه اعضای کمیسیون عالی سوانح راه آهن به محل حادثه اعزام شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در پیام خود ضمن  همدردی با خانواده‌های جان باختگان و آرزوی سلامتی  برای مصدومان عزیز حادثه ریلی زاهدان  در دستوری به شرکت راه آهن خواستار اعزام اعضای کمیسیون عالی سوانح راه آهن به محل  شد و بر پیگیری و ارائه خدمات بر مصدومان تأکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی  در دستور خود به بررسی دقیق حادثه و اقدام لازم برای جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث در این منطقه تأکید کرد.

بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه آهن عازم محل حادثه شده است و علت حادثه خروج واگن از ریل در منطقه شورو زاهدان در کمیسیون عالی سوانح راه آهن در دست بررسی قرار گرفته است

در این حادثه ۵ واگن این قطار از ریل خارج شده و همه مصدومان این حادثه توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و سایر مسافران نیز با اتوبوس به زاهدان منتقل شدند.

انتهای پیام

نظر شما