شناسهٔ خبر: 35570552 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نتایجی گرفتیم که مستحق آن نبودیم

استراماچونی: بابت نتیجه‌ دربی ناراحتیم/ امیدوارم فدراسیون فناوری VAR را به ما معرفی کند

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنیم، چون می‌خواستیم نتیجه خوبی در دربی به آنها هدیه کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، اظهاراتی به شرح زیر انجام داد:

*همه‌ ما بابت نتیجه‌ای که در دربی گرفتیم، ناراحتیم. از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنیم، چون می‌خواستیم نتیجه خوبی به آنها هدیه کنیم.

*همان‌طور که به بازیکنانم گفتم، نگرش من همان نگرشی است که بر روی آنها تأکید دارم. بلافاصله بعد از دربی ذهنیت‌مان را از دربی خارج و به دیدار بعدی فکر کردیم.

*فردا بازی سخت با حریف سرسخت داریم. ذوب‌آهن تیم و مربی خوبی دارد. این تیم زودتر مسابقات را شروع کرده است، چون پیش از آغاز لیگ در کوران مسابقات آسیایی بود.

*می‌دانیم که در مسابقات قبلی نتایجی گرفتیم که مستحق آن نبودیم و کمترین گلی که می‌توانستیم به ثمر برسانیم، زده‌ایم.

*الان پنجره نقل‌وانتقالات بسته است. به عنوان یک مربی در حال حاضر فقط می‌توانم روی بازیکنانم تمرکز کنم.

*طبیعی است که باشگاهی به بازیکنان آزاد توجه داشته باشد، اما این وظیفه باشگاه است و تمرکزم روی بازیکنان خودم است.

*چیزی که توانستم انجام بدهم، حمله با دو مهاجم به دروازه پرسپولیس بود و فردا نیز با دو مهاجم بازی خواهیم کرد.

رشید اسماعیلی فردا قطعاً در ترکیب ما خواهد بود. روزبه چشمی به آمادگی صد درصد نرسیده است، اما می‌تواند بازی کند.

*درباره فصل قبل ذوب‌آهن چیزی نمی‌دانم، اما درباره دیدار آخرشان چیزی که دیدم این بود که آنها با تک مهاجم بازی می‌کنند. علیرضا منصوریان یکی از مربیان خوب است.

*مرتضی تبریزی بازیکن خیلی خوبی است. او پس از عملکرد خوب در ذوب‌آهن به استقلال آمد. در تیم استقلال انتظار داریم همان عملکردی که در ذوب‌آهن داشت، به نمایش بگذارد.

*بازی کردن در استقلال ساده نیست، به خاطر اینکه رقابت سختی بین بازیکنان و فشار وجود دارد. تبریزی از آن بازیکنانی است که برای‌شان مهم است که به موفقیت برسد و به استقلال کمک کند.

*بازیکنان باید از انرژی خودشان به بهترین شکل استفاده کنند، چون پس از بازی با پرسپولیس سه بازی با ذوب‌آهن، گل‌گهر سیرجان و گل ریحان داریم.

*لیگ ایران یکی از سخت‌ترین لیگ‌های آسیاست، به خاطر اینکه بازی‌ها متعادل است. در هر مسابقه‌ای و مقابل هر حریفی ممکن است امتیاز از دست بدهید و هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد.

*امیدوارم به خاطر همسان بودن مسابقات و اینکه عضوی از فوتبال ایران هستم، فدراسیون فوتبال فناوری کمک داور ویدیویی (VAR) را به ما معرفی کند.

*ایران از سطح بالای فناوری برخوردار است و می‌تواند چنین امکانی را داشته باشد. معرفی کردن کمک داور ویدیویی برای تماشاگران نیز خوب خواهد بود.

*ما سه کارت قرمز در سه مسابقه دریافت کرده‌ایم و اگر داور تشخیص دهد که بازیکنان مستحق کارت قرمز بودند، احترام می‌گذاریم، اما از نظر من دو بازیکن تیمم مستحق کارت قرمز نبودند.

*داور هم انسان است و ممکن است اشتباه کند. داور یک رهبر و لیدر در زمین است. کمک داور ویدیویی، اما به داور در زمین کمک خواهد کرد.

*دیاباته از ناحیه دنده مصدوم است. فکر می‌کردیم میزان مصدومیت او جدی نباشد، اما تا تعطیلات لیگ به خاطر تیم ملی، او را در اختیار نداریم.

انتهای پیام/

نظر شما