شناسهٔ خبر: 35535050 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اقدامات سازمان خصوصی سازی‌ نیازمند بازنگری جدی است

نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس گفت: واگذاری بنگاه‌های دولتی به بخش خصوصی و اقدامات سازمان خصوصی‌سازی نیازمند بازنگری جدی و اقدامات اساسی از طرف دولت در پاسخ به افکار عمومی است و نهادهای نظارتی باید نتیجه را به سمع و نظر مردم برسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، شکور پورحسین شقلان نماینده پارس آباد در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی امروز (سه‌شنبه 2 مهر 98) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، اظهارداشت: واگذاری بنگاه‌های دولتی به بخش خصوصی و اقدامات سازمان خصوصی‌سازی نیازمند بازنگری جدی و اقدامات اساسی از طرف دولت در پاسخ به افکار عمومی است و نهادهای نظارتی باید نتیجه را به سمع و نظر مردم برسانند. 

وی افزود: ریاست دستگاه قضا اقدامات خوبی را در جهت مبارزه با فساد شروع کرده و به نکات خوبی رسیده‌اند و امیدواریم شرکت کشت و صنعت مغان به صاحبان اصلی آن برگردانند.

پورحسین گفت: نگاه دولت به مناطق مرزی مغان نباید انتفاعی باشد، عشایر ضامن امنیت کشور هستند نباید حقوق عشایر را حذف کرده و از آنان توقع جان‌نثاری برای کشور داشت.

نماینده پارس آباد در مجلس با اشاره به مشکلات دیگری از حوزه انتخابیه خود گفت: اگر جان مردم برای دولت ارزش داشته باشد دولت باید بفهمد که بیشترین کشته‌ها مربوط به حوزه انتخابیه بنده است. این جاده‌ها هر سال جان صدها نفر را می‌گیرد.

وی ضمن تسلیت به وزیر بهداشت از وی خواست که نسبت به تجهیز بیمارستان پارس آباد دستور عاجل صادر کند و اضافه کرد: از وزارت کشور و هیأت دولت به دلیل ارتقای سطح تقسیمات کشوری از بخش به شهرستان تشکر می‌کنم.

پورحسین همچنین گفت: از وزیر جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت گله‌مند هستم که عدم تحریک این دو وزارتخانه برای بسترسازی محصولات تولیدی کشاورزی باعث متضرر شدن آنان شده که قطعاً در سطح تولید سال آینده تأثیر جدی خواهد داشت.

نماینده پارس آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهارداشت: رشد سرمایه‌گذاری پایین و نرخ رشد بیکاری در حوزه انتخابیه بنده بالا است.

انتهای پیام/

نظر شما