شناسهٔ خبر: 3551682 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار اصفهان بر رفع نقاط حادثه خیز جاده‌های استان تاكید كرد:

محور پلیس راه دامنه به سمت داران از نقاط حادثه خیر است

گسترش مجتمع‌های بین راهی در كاهش تصادفات جاده‌ای بسیار تاثیرگذار است و باید چارچوبی برای مجوز این مكان‌ها صادر شود.

صاحب‌خبر -

 استاندار اصفهان برحذف نقاط حادثه خیز محورهای استان تاكید كرد و گفت: رفع این نقاط از مطالبات مردم است كه باید در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ایشان برحذف نقاط حادثه خیز محورهای استان تاكید كرد و اظهار داشت: تهیه طرح ورودی شهر فلاورجان ضروری است.

وی با بیان اینكه محور پلیس راه دامنه به سمت داران از نقاط حادثه خیر است، افزود: رفع این نقاط از مطالبات مردم است كه باید در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار اصفهان به نصب دوربین های نظارت تصویری در جاده‌ها تاكید كرد و اظهار داشت: گسترش مجتمع های بین راهی در كاهش تصادفات جاده‌ای بسیار تاثیرگذار است و باید چارچوبی برای مجوز این مكان ها صادر شود.

وی با اشاره به اینكه جابه‌جایی شهرك امیركبیر در دستور كار قرار گرفته است، گفت: باید ایجاد شهرك‌های باربری در جاده‌ها به منظور كاهش تردد كامیون‌ها در شهرها در نظر گرفته شود.

داوود کشاورزیان- معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور- نیز در این دیدار با اشاره به لزوم احداث مجتمع های بین راهی، گزارشی در خصوص بازدید از راه های غرب استان ارائه داد.

نظر شما