شناسهٔ خبر: 35509374 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شانا | لینک خبر

بین شرکت‌های پژوهش و فناوری پتروشیمی و پتروشیمی تندگویان انجام شد

امضای قرارداد توسعه فناوری پلی‌اتیلن ترفتالات در نمایشگاه ایران‌پلاست

قرارداد توسعه فناوری پلی‌اتیلن ترفتالات در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست بین شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و پتروشیمی شهیدتندگویان امضا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شانا، قرارداد توسعه فناوری پلیاتیلن ترفتالات روز دوشنبه (یکم مهرماه) در حاشیه دومین روز از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست میان علی پژوهان، مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و سیدرضا قاسمی شهری، مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان امضا شد.

در این آیین، علی محمد بساق‌زاده، مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: پتروشیمی شهید تندگویان به دلیل تولید محصولات ویژه، اهمیت ویژه‌ای در صنعت پتروشیمی کشور دارد و محصولات تولیدی این شرکت منحصربه‌فرد است.

وی افزود: پارسال شرکت پتروشیمی شهید تندگویان همه محصولات خود را به دلیل نیاز کشور در داخل عرضه کرد و اکنون نیز با توجه به افزایش ظرفیت در حال برنامه‌ریزی برای صادرات است.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به ضرورت افزایش تنوع تولید، کیفیت و حجم تولید این مجتمع گفت: با استفاده از فناوری‌های نو جهان ضرورت دارد تا واحدهای پتروشیمی تندگویان بهینه‌سازی شوند و این قرارداد نیز با این هدف امضا شد.

نظر شما