شناسهٔ خبر: 35485636 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست افتتاح شد

صبح امروز سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با شعار «کسب‌وکار جهانی» در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس صبح امروز سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با حضور بیژن زنگنه  وزیر نفت و بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و جمعی از مدیران ارشد صنعت پتروشیمی و برخی از نمایندگان مجلس  با شعار «کسب‌وکار جهانی» در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

همه ساله این نمایشگاه در فصل پاییز با هدف بهبود فضای کسب‌وکار و حضور هرچه بیشتر صنایع تکمیلی پتروشیمی در بازارهای جهانی به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعت پلاستیک در خاورمیانه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

امسال در این نمایشگاه ۵۷۰ شرکت داخلی و ۳۵ شرکت خارجی حضور دارند همچنین ۱۲ هیئت از ۱۰ کشور خارجی از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

کنفرانس اکوپلاس نیز همزمان با روز پایانی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست در حالی برگزار خواهد شد که از وزیران نفت و انرژی ۱۱ کشور از کشورهای آسیای میانه و کشورهای همسایه برای بازدید از نمایشگاه و همچنین حضور در این کنفرانس به منظور افزایش همکاری‌ها و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی ایران دعوت شده است.

سیزدهمین نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست از امروز ۳۱ شهریور ماه تا سوم مهرماه در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته‌شده و نیمه‌ساخته، ماشین‎آلات و تجهیزات و خدمات در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران بر پا است.

انتهای پیام/

نظر شما