شناسهٔ خبر: 35463361 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نمایش تجهیزات ساخت صنایع دریایی و وزارت دفاع

رژه نیرو‌های مسلح در خلیج فارس، فردا

فرمانده نیروی دریایی ارتش: فردا، رژه دریایی یگان‌های سطحی – زیر سطحی و پروازی نیرو‌های مسلح در آب‌های خلیج فارس برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس گفت: این رژه صبح فردا با ترکیب یگان‌های سطحی – زیر سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش و نیروی دریایی سپاه در آب‌های خلیج فارس برگزار می‌شود.

امیر دریادار حسین خانزادی افزود: در این رژه بخشی از تسلیحات و تجهیزات ساخت صنایع دریایی و وزارت دفاع هم به نمایش گذاشته می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: درطراحی رژه حضور قدرتمند ناوشکن‌ها – ناو‌ها و ناوچه‌های موشک انداز در سطح و زیردریایی‌های کلاس طارق و غدیر در زیر سطح و یگان‌های پروازی تهاجمی بعنوان پشتیبانان هوایی مراسم پیش بینی شده است.
<div id="video-display-embed-code_3968891"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2528732/3968891?width=350&height=250"></script></div>
امیر دریا دار حسین خانزادی ضمن بازدید از نیرو‌های عمل کننده در رژه دریایی در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش گفت: فردا شناور‌های تندروی سپاه و شناور‌های ویژه با قدرت ماندگاری بلند مدت در دریا و شناور‌های صیادی مردمی در ترکیب رژه حضور دارند.
به گفته فرمانده نیروی دریایی ارتش هدف از برگزاری رژه دریایی آمادگی نیرو‌ها – نمایش قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران و پیام صلح و دوستی به کشور‌های همسایه است.
امیر دریا دار حسین خانزادی گفت: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران امروز در بالاترین سطح ممکن است و نیرو‌های سه گانه ارتش و سپاه آماده دفاع از مرز‌های دریایی کشور هستند.
فرمانتده نیروی دریایی ارتش افزود: در صورت اشتباه محاسباتی دشمنان و هر گونه تهاجمی نیروی دریایی ارتش در کنار دیگر نیرو‌های مسلح در کمترین زمان کوبنده‌ترین عکس العمل ممکن را نشان خواهند داد.
هر ساله در صبح روز سی و یکم شهریور و در آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیرو‌های مسلح و انتظامی مستقر در هرمزگان در ساحل بندرعباس و رژه مشترک دریایی ارتش و سپاه در آب‌های خلج فارس برگزار می‌شود.

نظر شما