شناسهٔ خبر: 35459800 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سخنگوی نُجَباء:

مقاومت هزاران موشک در اختیار دارد / آمریکا رژیم‌های مرتجع عربی را مانند گله گوسفند چوپانی می‌کند

مهندس «نصر الشِمَّری» با تشبیه رژیم‌های مرتجع عربی به گله گوسفندانی که آمریکا آن‌ها را چوپانی می‌کند، از مجهز شدن مقاومت به تسلیحات و موشک‌های پیشرفته خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو گفت: آمریکا به‌دنبال تغییر نقشه منطقه به نفع اسرائیل و تضمین امنیت رژیم صهیونیستی است.
 
فرمان "پرواز ممنوع" آقای «عادل عبدالمهدی» برای پهپاد‌ها و جنگنده‌های خارجی، شجاعانه و بی‌سابقه بود. ما با تمام قدرت از این دستور نخست‌وزیر حمایت می‌کنیم، زیرا اجرای آن ضامن امنیت کشور، ملت و نیرو‌های مسلح است.
 
پاسخ به بمباران مقر‌های حشد، فقط علیه آمریکا خواهد بود. اگر نیرو‌های آمریکا در عراق حضور نداشتند، صهیونیست‌ها نمی‌توانستند به‌راحتی به آسمان کشور ما برسند.
 
تحریم نُجَباء توسط آمریکا کاملا بی‌تأثیر است. هیچ‌یک از اعضای نُجَباء و سران آن سرمایه‌ای در هیچ بانکی ندارند و هیچ‌کدام از آن‌ها به فکر تفریح در سواحل آمریکا نیستند!:
 
دستور ۱۰ ماده‌ای نه به معنای ادغام است نه انحلال و نه تضعیف نقش حشد! قبلا هم چندین بار توضیح دادیم که این دستور نخست‌وزیری، یک فرمان برای منظم کردن امور است و اغلب بند‌های آن در گذشته توسط الحشد الشعبی اجرا شده است.
 
حضور آمریکا در عراق دقیقا نظامی و اشغالگرانه است. مستشار و مربی به پایگاه‌های بزرگ با هزاران نیروی مسلح به انواع اسلحه، هواپیما و زره‌پوش در داخل خاک عراق چه نیازی دارد؟!:
 
طرح اخراج نیرو‌های آمریکا از عراق توسط رئیس پارلمان از دستور کار خارج شد. البته بعد از فتوای آیت‌الله‌العظمی حائری (دام‌ظله) این طرح با قدرت به پارلمان برمی‌گردد.
 
اگر ایران نبود، مقاومت اسلامی در عراق، لبنان یا فلسطین وجود نداشت. با پشتیبانی جمهوری اسلامی، مقاومت امروز پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و هزاران موشک در اختیار دارد که با آن رژیم صهیونیستی را در لبنان و فلسطین به ذلت کشاند و اشغالگران آمریکایی را در عراق شکست داد و آنان را بیرون انداخت.
 
آمریکا کشور‌های مرتجع عربی را مانند گله گوسفند چوپانی می‌کند. به‌خدا قسم انسان آزاده برایش راحت‌تر است که در صحرا زندگی کند و خاک بخورد، تا اینکه شاه باشد و ترامپ همانطور که با حکام عربستان و امثال آنان رفتار می‌کند، با او رفتار کند.

نظر شما