شناسهٔ خبر: 35392282 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

برای اولین بار در قالب یک فایل صوتی به جامانده از دوران دفاع مقدس منتشر شد / سردار سلیمانی: انقلاب بدون حسین (ع) محکوم به شکست است

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برای اولین بار سخنرانی سردار سلیمانی در جمع لشکر ۴۱ ثارالله را درباره قیام امام حسین (ع) منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به تازگی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس اقدام به انتشار فایلصوتی از سخنرانی سردار قاسم سلیمانی کرده است که در دوران دفاع مقدس در جمع لشکر ۴۱ ثارالله ایراد شده است. در این فایل شنیده می‌شود که این فرمانده ارشد دوران دفاع مقدس قیام امام حسین (ع) و هجوم دشمنانش را با انقلاب اسلامی ایران مقایسه می‌کند و تأکید دارد باید از قیام ایشان الگو گرفت.

فراز‌هایی از این سخنرانی را در ادامه می‌خوانید (به منظور رعایت نکات نگارشی متن این سخنرانی به فارسی معیار نزدیک شده است):

«.. ما نیاز داریم که بگوییم اباعبدالله چگونه حرکت کرد؟ چگونه جنگید؟... انقلاب ما اگر حسین را نداشته باشد در جنگش باخته است... امروز جنگ ما عین جنگ حسین است، همان غربت را دارد. همان تنهایی را دارد، همان هجوم را دارد، همان وضعیت را دارد... امروز هم می‌بینید شما در زیر این علم (سپاه عبید الله زمانه) یک همچین چیزی جمع شده، یک همچین حرکتی (محاصره اقتصادی و نظامی هجوم جهانی) شده است...»

علاقمندان جهت شنیدن سخنرانی سردار سلیمانی اینجا کلیک کنند.

نظر شما