شناسهٔ خبر: 35381459 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

جوی آرام و پایدار در اکثر نقاط کشور

کارشناس هواشناسی گفت: تا سه روز آینده، جوی نسبتاً آرام و پایدار در غالب نقاط کشور داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معصومه احمدی گفت: بر اساس آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی تا سه روز آینده جوی نسبتاً آرام و بدون پدیده را پیشرو داریم و تنها در بخش‌هایی از شمال غرب و سواحل غربی دریای خزر، بخش‌هایی از استان گیلان، مازندران، اردبیل و نواحی شمالی آذربایجان غربی و شرقی بارش خفیف و پراکنده اتفاق می‌افتد.
 
<div id="video-display-embed-code_777241" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/791665/777241?width=400&height=300"></script></div>

وی گفت: در بخش‌های شرقی کشور همچنان پدیده وزش باد و گرد و خاک را داریم و در شمال استان سیستان و بلوچستان منطقه زابل، شرق استان کرمان و نواحی جنوبی استان خراسان جنوبی در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید است که می‌تواند منجر به خیزش گرد وخاک و کاهش دید و کیفیت هوا شود.
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: به لحاظ شرایط دمایی در بیشتر مناطق کشور به خصوص نیمه شمالی روند افزایش نسبی دما را تا پایان هفته پیشرو داریم.
خانم احمدی ادامه داد: برای هفته آینده در بخش‌های شمالی کشور بارش‌های خوبی را پیشرو خواهیم داشت و کاهش قابل توجه دما را نیز برای هفته بعد پیش بینی می‌کنیم.
وی گفت: امروز آسمان تهران صاف پیش بینی شده و دمای هوا به حدود ۳۰ تا ۳۲ درجه می‌رسد.

نظر شما