شناسهٔ خبر: 35335395 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری همایش تکریم از خادمان اربعین امام حسین(ع) در حرم رضوی ؛ فردا

خبرگزاری صداوسیما

همایش تکریم از خادمان اربعین امام حسین(ع) فردا در حرم رضوی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی ، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: این همایش  با حضور هزار و 200برگزاری همایش تکریم از خادمان اربعین امام حسین(ع) در حرم رضوی ؛ فردا موکب دار از کشور‌های ایران و عراق فردا  از ساعت 17 تا 21 در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر امام رضا (ع)  به میزبانی آستان قدس رضوی برگزار می شود.

مصطفی خاکسار قهرودی افزود: حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی و  نماینده موکب‌داران عراقی در این همایش سخنرانی می کنند.

وی گفت: تقویت اخوت و برادر خادمان سیدالشهدا (ع)، هم‌فکری و هم‌دلی بین موکب داران ، انتقال و تبادل تجربه سال‌ها خدمت به زائران اربعین حسینی ، نمایش وحدت و همدلی بین شیعه و اهل تسنن هم افزایی بیشتر و خدمت رسانی بهتر به زائران امام حسین (ع)خادمان اربعین امام حسین(ع) شرکت کننده در این همایش از اهداف برگزاری همایش است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: خادمان اربعین حسینی شرکت کننده در همایش امروز پس از ورود به مشهد الرضا و زیارت حرم رضوی در زائر شهر مستقر می شوند.

خاکسار قهرودی افزود: در ایام اربعین حسینی بار اصلی خدمت‌رسانی به زائران اباعبدلله بر عهده موکب‌داران عراقی بود و در سال‌های اخیر نیز حضور موکب‌داران دیگر کشورها در مرزها و داخل عراق  از سال قبل پررنگ‌تر شده که نشان‌گر تقویت بنیان‌های وحدت و همدلی در میان مسلمین منطقه است.

خادمان اربعین امام حسین(ع)  پس از این همایش در مشهد راهی قم می شوند.

نظر شما