شناسهٔ خبر: 35324360 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشتی قهرمانی جهان؛ «دلخانی» به جدول شانس مجدد رفت

تهران - ایرنا - «میثم دلخانی» فرنگی‌کار وزن ۶۳ کیلوگرم ایران بعد از راهیابی حریف روسی به فینال این وزن در رقابت‌های قهرمانی جهان، به جدول شانس مجدد رفت و فردا (یکشنبه) باید برای کسب مدال برنز تلاش کند.

صاحب‌خبر -

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان و کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو طی روزهای ۲۳ تا ۲۶ شهریور در شهر نورسلطان پایتخت کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم «میثم دلخانی» پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب «استپان ماریانیان» دارنده مدال طلای جهان از روسیه شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد. ماریانیان در دور بعد «جین وونگ» دارنده مدال برنز آسیا از کره‌جنوبی را ۸ بر صفر شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.  

ماریانیان دارنده مدال طلای جهان لحظاتی قبل موفق شد «اسلاویک گالستیان» از ارمنستان را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد و به فینال راه یابد تا «میثم دلخانی» نیز در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز تلاش کند.

دلخانی در این گروه ابتدا باید با «جین هوونگ جونگ» از کره جنوبی کشتی بگیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دیدار رده بندی به مصاف «اسلاویک گالستیان» از ارمنستان خواهد رفت.

«سعید عبدولی» نیز در نیمه نهایی وزن ۸۲ کیلوگرم لحظاتی دیگر باید به مصاف «رفیق حسین‌اف» دارنده مدال نقره بازی‌های اروپایی و برنز قهرمانی اروپا از کشور جمهوری آذربایجان برود.

۲ نماینده دیگر کشورمان پویا ناصرپور در وزن ۵۵ کیلوگرم و امین کاویانی نژاد در وزن ۷۲ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها حذف شدند.

نظر شما