شناسهٔ خبر: 35322495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۴۰ میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت های آموزش و پرورش باشت

مدیرآموزش و پرورش باشت گفت: امسال ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام آموزشی و خرید تجهیزات مدارس این شهرستان هزینه شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، محمود نظری گفت: امسال ۱۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات مدارس توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای تجهیز مدارس باشت به انواع سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی، رایانه و صندلی و دیگر تجهیزات آموزشی هزینه شده است.
مدیرآموزش و پرورش باشت افزود:۳۰ میلیارد ریال نیز برای تکمیل طرح‌های آموزشی با تلاش نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت هزینه شده است.
وی با اشاره به در دست احداث بودن چهار طرح آموزشی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد در باشت بیان کرد: همه این طرح‌ها تا پایان سال جاری بهره برداری خواهد شد.
نظری همچنین از اهدای یک میلیارد ریال اعتبار از طرف خیر نیکوکار باشتی برای ساخت مجتمع تجاری آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.
وی گفت: این طرح در قالب هشت واحد تجاری و چهار سوئیت ساخته می‌شود.
نظری بیان کرد:چهار هزار و ۲۰۰ دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف این شهرستان در سال تحصیلی جدید به مدرسه می‌روند که نسبت به پارسال ۲۰۰ نفر افزایش یافته است.
وی عنوان کرد:۱۲۵ باب مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی مهر ماه امسال پذیرای دانش آموزان شهری و روستایی شهرستان است.
وی با اشاره به فعالیت پنج کمیته پروژه مهربیان کرد: کار ثبت نام بیشتر دانش آموزان و ابلاغ محل خدمت فرهنگیان در شهرستان انجام شده است.
مدیرآموزش و پرورش باشت از برنامه ریزی برای آسفالت محوطه چند مدرسه تا اول مهر امسال با همکاری شهرداری این شهر خبر داد.
نظری کسب رتبه دوم و هفتم مسابقات قرآنی در کشور، دستیابی به رتبه نخست علوم آزمایشگاه شهرستان در استان، کسب رتبه اول الگوی برتر تدریس کهگیلویه و بویراحمد در بخش سبک زندگی سالم از سوی فرهنگی باشتی و چندین رتبه سه رقمی و چهار رقمی در آزمون کنکور سراسری را از موفقیت‌های دانش آموزان و فرهنگیان باشت در چند ماه گذشته عنوان کرد.
شهرستان باشت در ۱۱۰کیلومتری یاسوج، ۲۲ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما