شناسهٔ خبر: 35320125 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در پنجمین جلسه دادگاه پتروشیمی؛

ضبط وثیقه ۳۰ میلیاردی یکی از متهمان پرونده پتروشیمی

قاضی مسعودی مقام اعلام کرد: ما در تاریخ ۲۳ مرداد ۹۸ ابلاغ کردیم که آقای فرزاد محبوبی در دادگاه حاضر شود و به دلیل حاضر نشدن ایشان وثیقه ۳۰ میلیاردی در نظر گرفته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قاضی مسعودی مقام در پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پتروشیمی خطاب به وکیل متهم فرزاد محبوبی آذریان اعلام کرد: ما در تاریخ ۲۳ مرداد ۹۸ ابلاغ کردیم که در دادگاه حاضر شود و به دلیل حاضر نشدن ایشان وثیقه ۳۰ میلیاردی در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: به وکیل متهم فرزاد محبوبی آذریان تذکر می‌دهم که در ۲۳.۵.۹۸ احضاریه را ابلاغ کرده‌ایم، ولی به احضاریه توجه نکرده و در دادگاه حضور نیافته است.

قاضی مسعودی مقام گفت: متهم به قید وثیقه تا پایان وقت امروز آزاد بوده و به دلیل عدم حضور در دادگاه و بی توجهی به تذکر قاضی وثیقه او ضبط شده و حکم بازداشت او امروز صادر خواهد شد و فردا صبح نیز وثیقه ۳۰ میلیاردی‌اش نزد دادستان تهران جهت ضبط ارسال خواهد شد.


قاضی مسعودی مقام گفت: به وکیل ایشان تذکر دادیم، اما به آن توجهی نشده به همین دلیل وثیقه ۳۰ میلیارد تومانی فردا صبح برای دستور ضبط، به دادستانی تهران اعلام خواهد شد.

نظر شما