شناسهٔ خبر: 35273579 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جانشين فرمانده مرزباني ناجا :

آمادگي کامل مرزبانان در مرز خسروي

گودرزی گفت: با تأمین امنیت مرز خسروی، زائران بدون هیچ‌گونه دغدغه امنیتی به زیارت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) مشرف می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پلیس، سردار «احمدعلی گودرزی» گفت: امروز به بركت خون شهدا، رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، مردم و رزمندگان مقتدر نيروهاي مسلح، به بالاترين سطح امنيت در كشور رسيده‌ايم که بايد قدردان اين نعمت الهي باشيم.

 

جانشين فرمانده مرزباني ناجا افزود: مرزداران غرب کشور به ويژه در قصر شيرين، آمادگي لازم جهت ارائه خدمات به زائران در همايش عظيم اربعين حسيني (ع) را دارند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

 

وی با اشاره به آمادگی مرزبانان در فراهم کردن تسهیلات لازم در تردد زائران، تصریح کرد: مرزباني به صورت شبانه روز امنيت را در نقطه صفر مرزي قصر شیرین و مرزی خسروی تأمین خواهد کرد تا زائران بدون هیچ‌گونه دغدغه امنیتی به زیارت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) مشرف شوند.

 

سردار گودرزی روحیه مرزبانان را وصف ناپذیر توصیف کرد و اظهار کرد: روحيه و نشاط در بين مرزبانان غيور که سنگربانان نظامي و دفاعي کشور هستند محسوس است و آن ها با شور وصف ناپذيري ماموريت ذاتي خود را انجام مي دهند که جای قدردانی دارد.

 

 

 

نظر شما