شناسهٔ خبر: 35249828 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ایران گام سوم را به علت زیاده‌خواهی طرف مقابل در برجام برداشت

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: گام سوم کاهش تعهدات ایران در برجام نقطه اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل بدعهدی طرف قرارداد در برجام است.

صاحب‌خبر -

علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره گام سوم ایران و کاهش تعهدات برجامی اظهار داشت: گام سوم کاهش تعهدات ایران در برجام نقطه اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل بدعهدی طرفین قرارداد در برجام است.

وی افزود: بالاخره دولتمردان دیپلماسی و دولتی ما به این نتیجه رسیدند که طرف مذاکره‌کننده در برجام قابل اعتماد نبوده و بدعهدی‌های خود را روز به روز دامن می‌زنند و زیاده‌خواهی آنان نسبت به جمهوری اسلامی ایران از موضع ارباب رعیتی است.

کیهانیان تأکید کرد: حرکت در مسیر اجرای گام سوم کاهش تعهدات جمهوری اسلامی ایران در برجام نشان‌دهنده اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه‌های علمی و سرعت علم در راه‌اندازی ماشین هسته‌ای است.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:  امروز دشمنان در حوزه اقتصادی،‌ دیپلماسی و از همه مهتر پدافند غیرعامل جنگ روانی به راه انداختند که رکن اصلی عوامل پیاده‌نظام و نفوذی‌ها در لایه‌های نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود که البته با تدابیری که مقام معظم رهبری اندیشیده‌اند اراده جدی در پاکسازی و پالایش افرادی خاطی به خصوص در عرصه‌های اقتصادی،‌عوامل نفوذی در دیپلماسی صورت گرفته است که این در جهت رسیدن به تمدن نوین اسلامی در بیانیه گام دوم است.

انتهای پیام/

نظر شما