شناسهٔ خبر: 35232808 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در آستانه تاسوعا و عاشورا

محدودیت تردد در جاده‌های مازندران

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی و روز‌های پایانی هفته محدودیت تردد از امروز در جاده‌های مازندران اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

محدودیت‌ تردد در جاده های مازندرانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما رییس پلیس راه مازندران گفت: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی و روزهای پایانی هفته محدودیت‌ تردد از امروز تا یکشنبه در جاده های مازندران اجرا می شود.
سرهنگ قدمی با اشاره به تداوم ممنوعیت رفت و آمد تریلی‌ در جاده هراز افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ به ‌جز موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 امروز تا 2 بامداد دوشنبه و از ساعت 6 بامداد دوشنبه تا 2 بامداد شنبه در این جاده ممنوع است.

وی گفت: آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت15 روز‌های جمعه و شنبه تا 2بامداد روز‌ بعد از رودهن به سمت شمال ممنوع و این جاده ساعت17 جمعه و شنبه تا ساعت 2 بامداد روز بعد، از آب‌اسک به سمت رودهن یکطرفه است.

به گفته سرهنگ قدمی آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت 15تا24 سه شنبه (عاشورای حسینی) از رودهن به سمت شمال ممنوع و این جاده ساعت 17تا24 همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن یکطرفه می شود.
وی با بیان اینکه آمد و شد همه تریلر ها، کامیون و کامیونت همچنان در جاده کندوان ممنوع است افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه ساعت13 روز‌های سه‌شنبه (عاشورای حسینی)، جمعه و شنبه تا 2بامداد روز‌ بعد از کرج به سمت شمال ممنوع و این جاده ساعت17 سه‌شنبه، جمعه و شنبه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه است.

سرهنگ قدمی همچنین تصریح کرد: ممنوع بودن رفت و آمد تریلی ساعت 8تا24 جمعه امسال از جاده سوادکوه در دستور کار قرار دارد.

رییس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه در جاده کندوان ساعت13 شنبه تا 2بامداد یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و این جاده ساعت 17 شنبه تا 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه است.

نظر شما