شناسهٔ خبر: 35217511 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

نماینده مردم اردبیل؛

بدری بر ضرورت حمایت از طرح‌های مردم محور تاکید کرد

نصر: نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت طرح مردم محور در جامعه تاکید کرد و گفت: همیشه در اقداماتی که مردم میدان دار آن بوده اند نتیجه بهتر بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، صدیف بدری در همایش «هر عزادار، یک پاکبان محرم» که در سالن همایش مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل با تاکید بر محوریت مردمی طرح فرهنگی گفت: طرح‌های که توسط سازمانهای مردمی انجام می شود همیشه با کمترین امکانات و بهترین نتیجه همراه بوده است بطوریکه هر اندازه اعتماد به سازمانهای مردم نهاد در جامعه افزایش یابد به همان اندازه بهره وری در جامعه افزایش خواهد یافت.

وی یادآور شد: بهره گیری از ظرفیت جوانان در اشاعه نذر فرهنگی و طرح‌های نوین و شاخصی همچون «پاکبانان محرم» سبب ساز تغییر نگرش جامعه و مسئولان برای پرداخت به امور فرهنگی و صیانت از محیط زیست خواهد شد. 
بدری گفت: طرح «پاکبانان محرم» در چند سال گذشته با مشارکت داوطلبان مردمی و سازمان‌های مردم نهاد توانسته جایگاه خوبی در استان برای خود باز کند و هر سال باشکوه‌تر از سالیان گذشته برگزار شود. به گفته وی مسئولین باید در همه زمینه‌ها به جوانان اعتماد کنند و به آنها مسئولیت بسپارند تا جوانان نیز با انگیزه به آینده امیدوار شوند. 
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصل 15 قانون اساسی اظهار کرد: در سال تحصیلی امسال قرار است زبان ترکی آذری در برخی از مدارس استان بصورت نمونه تدریس  شود بطوریکه که این مسئله یکی از مطالبات اصلی مردم و مسئولان استان اردبیل بوده است. بدری اضافه‌ کرد: کتاب‌های آموزشی ترکی آذری به تحریر درآمده و برای تایید به مرکز تحقیقات و پژوهش مجلس ارسال شده‌ است.
انتهای پیام/

نظر شما