شناسهٔ خبر: 35180893 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

خوابگاه دانشکده پیراپزشکی سرخه با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

بهره‌بردای از خوابگاه خیرساز دخترانه دانشکده پیراپزشکی شهرستان سرخه یکی از طرح‌های سفر  سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که امروز

صاحب‌خبر -

بهره‌بردای از خوابگاه خیرساز دخترانه دانشکده پیراپزشکی شهرستان سرخه یکی از طرح‌های سفر  سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که امروز افتتاح شد. این خوابگاه دراری ظرفیت ۱۸۰ نفره با زیر بنای آن ۲ هزار و ۳۵۰ متر مربع است.

ساخت این خوابگاه از سال ۹۵ با اعتبار ۷۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آغاز شده بود و اعتبار ساخت این مجموعه ۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و اعتبار تجهیز آن هشت میلیارد ریال بوده است.

در این آیین علیرضا آشناگر استاندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و جمعی از مسوولان استان سمنان و شهرستان سرخه حضور داشتند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه در سفر یک روزه به این استان ۴۰ طرح بهداشتی درمانی با اعتبار ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال را افتتاح و کلنگ‌زنی می‌کند.

افتتاح سه مرکز بهداشتی درمانی، یک خانه بهداشت و سه بخش بیمارستان امیرالمومنین(ع) و بهره‌برداری از گام آموزشی و سالن کنفرانس بیمارستان معتمدی گرمسار با زیربنای یک هزار و ۸۰۰ مترمربع و اعتبار ۵۵ میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها است.

شهرستان آرادان از شهرهای استان سمنان است که از شمال به فیروزکوه، از غرب به گرمسار، از شرق به سرخه و از جنوب به اردستان(اصفهان) منتهی می‌شود.

بر اساس نتیجه سرشماری سال ۹۵ شهرستان آرادان با ۱۳ هزار و ۸۸۴ نفر در چهار هزار و ۹۱۹ خانوار، شامل هفت هزار و ۶۷ نفر مرد و ۶ هزار و ۸۱۷ نفر زن و هفت هزار و ۴۴۹ نفر جمعیت شهری و ۶ هزار و ۴۳۵ جمعیت روستایی دارد.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام

نظر شما