شناسهٔ خبر: 35096482 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نقش مهم گردشگری در توزیع عادلانه ثروت/ نگاه نمایندگان به مونسان مثبت است

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک صنعت گردشگری نقش بسیار مهمی در توزیع عادلانه ثروت در کشور دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شهباز حسن‌پور امروز در دیدار با علی‌اصغر مونسان وزیر پیبشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: در مدت دو سال گذشته زمینه برای اشتغال حداقل 100 هزار نفر در سه مقوله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایجاد شده است که نشانگر توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص عدم اتکا به اقتصاد نفتی است.

وی با تقدیر از رئیس جمهور به سبب معرفی بهترین عضو کابینه دولت دوازدهم به مجلس برای تصدی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: مهمترین هدف از ارتقای سازمان میراث فرهنگی به وزارت ایجاد زمینه و شرایط بهتر به منظور اختصاص بودجه لازم به حوزه‌های مختلف میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوده است.

حسن‌پور با تاکید بر اینکه مونسان با رأی قاطع نمایندگان مجلس راهی وزارت تازه تاسیس میراث فرهنگی خواهد شد، خاطرنشان کرد: عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری، توجه به مسائل کلان کشور و دوری از مسائل حاشیه‌ای و سیاسی از مهمترین ویژگی‌های مدیریتی وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

نگاه نمایندگان مجلس به مونسان مثبت است

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: رأی و نگاه نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مثبت است.

علی اسدی با تاکید براینکه مونسان عملکرد موفقی در مدت تصدی بر سازمان میراث فرهنگی داشته است، اظهار کرد: در طول دو سال گذشته شاهد موفقیت‌ها و پیشرفت‌های خوبی در بخش‌های مختلف این سازمان بوده‌ایم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه خوشبختانه رأی و نگاه نمایندگان مجلس به مونسان مثبت است، خاطرنشان کرد: به نظرم وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی با رأی بالای نمایندگان مجلس راهی این وزارتخانه تازه تاسیس خواهد شد.

انتهای پیام/3388/ق

نظر شما