شناسهٔ خبر: 35053988 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

هواداران تراکتور در دنیا بی‌نظیرند؛

مظاهری: کمترین حق ما پیروزی بود/ به مراسم بهترین‌ها نمی‌روم چون ...

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور آذربایجان گفت: تیم ما یک سر و گردن بالاتر از پرسپولیس بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، محمدرشید مظاهری بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فکر می‌کنم یک سر و گردن از پرسپولیس بالاتر بودیم و کمترین حق ما هم در بازی امروز 3 امتیاز بود.

وی ادامه داد: جو ورزشگاه فوق‌العاده بود، دست تک تک هواداران‌مان درد نکند. نمونه این هواداران در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

سنگربان تیم فوتبال تراکتور آذربایجان خاطرنشان کرد: مدت‌ها بود چنین جوی را در فوتبال ایران تجربه نکرده بودم و امروز با دیدن هواداران به وجد آمدم.

مظاهری تأکید کرد: امروز از بازیکنان فوروارد گرفته تا دفاع، همگی با جان و‌ دل بازی کردند و من هم بهترین واکنش‌هایم را انجام دادم.

وی در خصوص اینکه رقابت با بیرانوند را برده است، گفت: نباید اینطور بگوییم چون عملکرد تیم‌ها نشان می‌دهد که کدام دروزاه‌بان بهتر است. همانطور که سال گذشته وی گلر برتر شد به خاطر تیمش بود.

مظاهری عنوان کرد: ما تیم خیلی خوبی داریم و اگر من هم کلین‌شیت می‌کنم از صدقه سری بقیه بچه‌های تیم است. قهرمانی تراکتور کمترین حق ما است و خدا کند امسال مردم آذربایجان امسال بتوانند قهرمانی را تجربه کنند.

وی در پایان در واکنش به این سوال که اگر امسال بهترین گلر لیگ شود آیا به مراسم بهترین‌ها می‌رود یا خیر، گفت: من اگر 30 بازی هم کلین‌شیت کنم به این مراسم نمی‌روم چون دلیلش را همه می‌دانند.

انتهای پیام/

نظر شما