شناسهٔ خبر: 35051466 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

هفته دوم لیگ برتر: تراکتور 1-0 پرسپولیس

شلیک سه امتیازی پرشورها به قلب پرسپولیس

تیم فوتبال تراکتور در تبریز پرسپولیس را شکست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حساس ترین بازی هفته دوم رقابت های لیگ برتر نوزدهم تیم های تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 1-0 تراکتور به پایان رسید.

این مسابقه که با حضور بیش از 50 هزار هوادار تراکتوری در استادیوم یادگار امام برگزار می شد در نیمه اول معتدل دنبال شد و دو تیم موقعیت های زیادی روی دروازه هم ایجاد نکردند اما در آخرین دقیقه نیمه اول کرنری که اشکان دژاگه روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد در نهایت با شوت از راه دور احسان حاج صفی از پشت محوطه جریمه همراه شد و دروازه علیرضا بیرانوند فرو ریخت تا شاگردان مصطفی دنیزلی نیمه اول را برنده به رختکن بروند.

در نیمه دوم پرسپولیس که به دنبال جبران شکست بود جلو کشید و همین باعث شد تا تراکتور در ضد حملات صاحب موقعیت های خطرناکی شود که با بی دقتی مهاجمان این تیم از دست رفت. پرسپولیس هم روی ضربه کاشته بشار رسن و ضربه سر وحید امیری صاحب دو موقعیت گل خیلی خوب شد که رشید مظاهری با واکنش هایی عالی پرسپولیس را در رسیدن به گل ناکام گذاشت تا در نهایت پرسپولیس اولین شکست فصل را در تبریز تجربه کند.

254 251

نظر شما