شناسهٔ خبر: 35031500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره برداری از ۱۷ طرح ورزشی در استان

خبرگزاری صداوسیما

زمین چمن روستای خان احمد باشت به نمایندگی از ۱۷ طرح ورزشیِ هفته دولت در کهگیلویه وبویراحمد به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد،مدیرکل ورزش و جوانان این استان در مراسم بهره برداری از زمین چمن خان احمد باشت تعداد طرح‌های عمرانی حوزه ورزش استان از سال ۱۳۹۵ تاکنون را ۹۰ مورد اعلام کرد و گفت: تعدادی از این طرح‌ها بهره برداری و تعدادی نیز در حال اجرا است.
علوی از اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل‌های  هدایای نفت و بیست و هفت صدم درصد به استان در سال جاری خبر داد و افزود: امسال و در هفته دولت ۱۷ طرح ورزشی درکهگیلویه وبویراحمد به بهره برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه ۱۰ سالن ورزشی، پنج چمن مصنوعی فوتبال و ۲ خانه جوان با اعتبار ۱۴۱ میلیارد ریال در هفته دولت بهره برداری می‌شود بیان کرد: با بهره برداری از این طرح ها برای ۳۴ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمدنیز در این آئین با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های ورزشی برای ترویج ورزش همگانی و ارتقاء سلامت جسمی و روحی گفت: ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در مناطق روستایی از اولویت‌های دولت است.
حسین کلانتری افزود: باید شرایطی فراهم شود تا مردم مناطق شهری و روستایی به طور عادلانه از امکانات ورزشی بهره‌مند شوند.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت: زمین چمن ورزشی خان احمد باشت با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار ساخته شده است.
غلامرضا تاجگردون افزود: این طرح با مساحت هزار و ۱۰۰ متر مربع به بهره بردرای رسید.
شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد هزار ۲۵۹  ورزشکار سازمان یافته دارد.

نظر شما