شناسهٔ خبر: 35010836 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

وحشت رژیم صهیونیستی از انتقام مقاومت

تسنيم

رژیم اسرائیل از ترس پاسخ مقاومت به تجاوزگری اخیر خود در لبنان و سوریه و عراق تدابیر امنیتی در سفارتخانه‌های خود را تشدید کرد و از مقامات ارشد خود خواست تا از تردد غیرضروری خودداری کرده و در خانه بمانند.

صاحب‌خبر -

سرویس بین الملل جوان آنلاین: یک منبع امنیتی آگاه به بخش عربی روزنامه "ایندیپندنت" گفت: کابینه اسرائیل از سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها و نمایندگی‌های خود در جهان خواسته است تا جوانب احتیاط را بیشتر رعایت کنند.

وی افزود: کابینه اسرائیل همچنین از سفیران و نمایندگان بلندپایه خود خواسته است تا در روزهای آینده در خانه‌های خود بمانند و زیاد تردد نکنند؛ به‌ویژه به کشورهای خاور دور و آمریکای جنوبی.

این منبع تصریح کرد: اسرائیل به شخصیت‌های بلندپایه اسرائیلی به‌ویژه رؤسای سابق دستگاههای امنیتی و افسران بلندپایه بازنشسته توصیه کرده است که از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، زیرا بیم آن می‌رود که آسیبی به آنها وارد شود یا ترور شوند.

این منبع گفت: اسرائیل تهدیدهای حزب‌الله را جدی گرفته است و در انجام هرکاری برای حفاظت از امنیت خود درنگ نخواهد کرد. این هشدارها و جوانب احتیاط بعد از نشست دوشنبه کابینه امنیتی اسرائیل گرفته شد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان شامگاه یکشنبه سوم شهریور در سخنرانی خود در واکنش به حملات اخیر رژیم اسرائیل به عراق و سوریه و به‌ویژه حمله پهپادی این رژیم به ضاحیه بیروت تأکید کرد: زمانی که هواپیماهای اسرائیلی می‌آمدند و محلی را در لبنان بمباران می‌کردند و در فلسطین اشغالی در امان بودند، گذشته است.

وی افزود: ارتش اسرائیل به ساکنان شمال فلسطین اشغالی می‌گوید که "چیزی نیست"، اما من امروز به آنها و ساکنان فلسطین اشغالی می‌گویم که مطمئن نباشید و فکر نکنید که حزب‌الله اجازه تجاوزگری از این دست را خواهد داد.‎

نظر شما