شناسهٔ خبر: 35007136 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

جانشین فرمانده کل سپاه در تبریز مطرح کرد:

انجام ابتکاری‌ترین کارها به دست رزمندگان اسلام/ اعتراف دشمن به ابعاد و گستردگی انقلاب

سردار فدوی گفت: ابتکاری‌ترین کارهای عالم توسط رزمندگان ما که جز پرتحرک‌ترین رزمندگان بودند صورت می‌گرفت و شما چنین الگوهایی را پیش روی خود برای پیشرفت دارید.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در در مراسم رژه جشنواره سراسری فرزندان پاسدار سپاه در دانشگاه تبریز اظهار داشت: سلام ما به شهیدان آذربایجان ، سلام و صلوات بر حسن شفیع زاده که بنیانگذار یکی از ارکان اقتدار نظام اسلامی بود.

وی گفت: ابتکاری‌ترین کارهای عالم توسط رزمندگان ما که جز پرتحرک‌ترین رمندگان بودند، صورت می‌گرفت. وقتی انسان در پشت سر و جلوی خود الگوهای بسیاری داشته باشد این الگوها رشد دهنده هستند و بشر می‌تواند در بالاترین وجه راه خود را پیدا کند و در جهت افتخار آفرین باشد و شما این الگوها را داشته‌اید.

وی خطاب به جوانان و پاسداران خاطرنشان کرد:  شما نوجوانان و جوانانی هستید که با این همه پشتوانه می‌توانید بیشتر از پدران و گذشتگان افتخار و اقتدار آفرین باشید زیرا جوانان امروز روالی دارند که می‌تواند سرمنشا اقتدار باشند و این را باید در همه عرصه‌های پیشِ رو مورد توجه قرار داد. امروز در چند رشته ورزشی این روال را نشان می‌دهید، و باید در علم و تشکیل خانواده نیز این روال را بروز دهید.

جانشین فرماندهی سپاه، پاسداران یادآور شد: شما جوانان روندی را که آغاز کرده  و پیشِ رو دارید به بهترین نحو انجام دهید زیرا در تمام جهان هیچکس نمی‌خواهد در آنچه پیش رو دارد، شکست بخورد خاصه اینکه شما در گذشته این پیشرفت‌ها و پشتوانه‌های پیشرفت را دیده‌اید و به همین دلیل انتظار از شما افق بلندی است. فرزند یک پاسدار متناسب با پشتوانه‌ها و توانمندی، علم، زیرکی که دارد می‌داند که انتظارات بالاتری از وی می‌رود.

سردار فدوی تصریح کرد: این چند روز عرصه کوچکی است که نشان دهید در یک گام کوچک چگونه کار می‌کنید این گام کوچک طلیعه آینده است و باید چند نکته را به یاد داشته باشید، اول اینکه شما فرزندان کسانی هستید که تاریخ شبیه این مردان افتخار آفرین یاد ندارد و دوم اینکه وارث انقلابی هستید که به اعتراف دشمنان هر روز هم ابعاد و هم جغرافیای جدید پیدا می‌کند و  به همین دلیل فرزندان شما در آینده انتظار بیشتری از شما دارند. با استطاعانت از خدای متعال محکم گام بردارید.

وی بیان داشت: همه اینها که در دنیاست از بین رفتنی است ولی آنچه ماندنی است و انسان را سربلند می‌کند را دنبال کنید و انرژی جوانی را صرف آن کنید. ان‌شاالله برای آنچه که به تبریز گرد هم آمده‌اید هم موفق باشید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما