شناسهٔ خبر: 34979125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

احداث دانشکده پزشکی و راه‌آهن اولویت گنبدکاووس است

فرماندار گنبدکاووس گفت: پروژه‌های تاثیرگذار و شاخص مانند احداث دانشکده پزشکی و راه‌آهن که مطالبه جدی مردم است از اولویت‌های شهرستان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در مراسم متمرکز پروژه‌های هفته دولت در آموزش عالی شمس اظهار کرد: آسفالت جاده نفت (ترانزیتی)، احداث دانشکده پزشکی و راه‌آهن گنبدکاووس از مطالبه جدی مردم و پروژه‌های اولویت‌دار و شاخص شهرستان است که در سفر رئیس جمهور به استان گلستان نیز مطرح شده است.

*سرمایه‌گذاری 1170 میلیاردی در گنبدکاووس

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری خوب بخش خصوصی طی سال گذشته در گنبدکاووس افزود: سال گذشته از 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان گلستان مبلغ یک هزار و 170 میلیارد تومان در گنبدکاووس انجام شد و از این ظرفیت در سال 1398 برای سرمایه‌گذاری بیشتر استفاده خواهیم کرد زیرا راه نجات کشور، استان و شهرستان از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی امکان‌پذیر است.

فرماندار گنبدکاووس تصریح کرد: اتحاد، همدلی و وفاق بین مدیران دستگاه اجرایی، گروه‌های سیاسی، معتمدین و ائمه جمعه شیعه و سنی در کشور زبانزد خاص و عام است و سبب توسعه و عمرانی و جذب سرمایه‌گذاری بیشتر بخش خصوصی شده است.

کریمی در خصوص بازسازی مناطق سیل‌زده گفت: تاکنون 3 هزار و 840 واحد مسکونی تعمیر شده و تا پایان سال یک هزار و 362 واحد مسکونی نیز احداث می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز 243 پروژه با اعتبار 304 میلیارد و 392 میلیون تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد تنها 31 پروژه کلنگ‌زنی و مابقی افتتاح می‌شود.

امام جمعه گنبدکاووس نیز در این مراسم اظهار کرد: زمانی که همه مردم و مسؤولان از کشورهای خارجی قطع امید کرده و به تولیدات داخلی خود اکتفا و افتخار کنند مشکلات اقتصادی کاهش و رفع می‌شود.

حجت‌الاسلام محمود ترابی افزود: جایگاه تولیدکنندگان براساس فرامین مقام معظم رهبری همانند سرداران دفاع مقدس هستند و ما مسؤولان باید از تولیدکنندگان واقعی حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: گنبدکاووس با وجود گوناگونی اقوام مختلف از همگونی خوب و مثال‌زدنی برخوردار است که این ظرفیت خوبی در راستای شتاب توسعه و سرمایه‌گذاری است.

*گلایه امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس از عدم دیدار کارکنان دولت با وی

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز در این مراسم اظهار کرد: در درون انتخاب هر مسؤولی برای خدمتگزاری امری نهفته است و این مسؤولیت توفیقی است که نصیب هر فردی نمی شود.

آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: همه مسؤولان در زمان خدمت باید وجدان و تعهد خود را مدنظر قرار داده و بین مردم و منطقه  تبعیض قائل نشوند و همه را به یک چشم ببینند.

وی تصریح کرد: مسؤولان در همه امورات اعم از تجارت، سیاست، عبادت و دیگر امورات زندگی مکارم اخلاقی و موازین اسلامی را رعایت کنند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با گلایه از عدم دیدار کارکنان دولت با وی به عنوان ائمه جمعه گفت: هر ساله روز اول هفته دولت سنت خوب دیدار کارکنان دولت با ائمه جمعه برگزار می شد که امسال یا برگزار نشده و یا بنده مغفول ماندم.

انتهای پیام/83002/

نظر شما