شناسهٔ خبر: 34974743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حاتمی در گفتگو با دانشجو:

محتکر پوشک، محتکر ماشین شد / عزیزی و احمدی کم‌کارترین‌های مجلس بودند

دبیر قرارگاه احمدی روشن زنجان گفت: هم محمد عزیزی و هم فریدون احمدی جزو کم کارترین نمایندگان مجلس بودند چه در پشت تریبون و چه هنگام رای دادن و در تمام این موارد عملکرد و مشارکت آنچنان خوبی نداشتند.

صاحب‌خبر -

مهدی حاتمی دبیر قرارگاه احمدی روشن زنجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو پیرامون دستگیری دو نماینده استان زنجان اظهار کرد: در گذشته این دو نماینده به پیگیری و مطالبات مکرر ما اهمیت نداده و تنها به وعده وعید پرداختند. اخیرا نیز مطرح شد که هر دو در این خصوص در جلسه ای حضور یافته و موارد مطرح شده را توضیح دهند؛ اما پیش از این هیچ یک پاسخگوی مطالبات دانشجویان نبودند.

دبیر قرارگاه احمدی روشن زنجان ادامه داد: در همین راستا نامه‌ای را تنظیم کرده و به دفتر این دو نماینده ارسال خواهیم کرد تا در جمع دانشجویان حضور یابند و پاسخگو باشند. اگر این دو نماینده به زنجان برگردند، قرار است دانشجویان با برگزاری تریبون ملت مقابل دفتر این دو نماینده به مطالبه جهت شفافیت بپردازند که اگر مجوز این مراسم داده شود و نیز این دو نماینده به زنجان بازگردند، این کار عملی خواهد شد.

وی تصریح کرد: طبق پیگیری که دوستان انجام دادند، احتمال بازگشت این دو نفر به استان زنجان بسیار پایین بوده، زیرا هردوی آن ها در تهران نیز دفتر کار داشته و گویا دیگر تمایلی به بازگشت ندارند، با این اتفاقات پیش آمده این دو نماینده، آبروی زنجان را برده اند.

حاتمی به عملکرد ضعیف این دو نماینده در مجلس اشاره کرد و افزود: هم محمد عزیزی و هم فریدون احمدی جزوء کم کارترین نمایندگان مجلس بودند چه در پشت تریبون و چه هنگام رای دادن، در تمام این موارد نیز عملکرد و مشارکت آنچنان خوبی نداشتند.

دبیر قرارگاه احمدی روشن زنجان به جریان کمبود پوشک اشاره کرد و تصریح کرد: در جریان کمبود پوشک محمد عزیزی که خود صاحب کارخانه پوشک در ابهر است باعث شد تا بحث کمبود پوشک در کشور به وجود آید و قیمت‌ها افزایش پیدا کند که در گرو آن مشکلات زیادی را نیز به همراه داشت. 

خانم جلیلی///// آماده/////// محتکر پوشک، محتکر ماشین شد/ عزیزی و احمدی کم کارترین‌های مجلس بودند
وی جرم این دو نماینده را تنها بحث خوردو نمی‌داند و می‌گوید: اتهام این دو نفر موارد دیگری نیز هست. در کنار این‌ها عملکرد ضعیف‌شان در مجلس، عدم فعالیت برای استان و عدم پاسخگویی‌شان به مطالبات مردم و دانشجویان موجب شد تا بود و نبود این افراد برای مردم زنجان فرق چندانی نداشته باشد.

حاتمی افزود: در این مدت مسائل متعددی پیش آمده که دیگر در سطح شهر آبروی این دو نماینده رفته و باز نخواهد گشت. به این دلیل مردم استان زنجاناز این دو نماینده شاکی هستند.

دبیر قرارگاه احمدی روشن زنجان مطالبه اصلی دانشجویان استان را مجازات تخلف کاران خواند و ادامه داد: اگر از سوی این دو نماینده اشتباهی صورت گرفته، می‌بایست مجازات شوند و هیچگونه ارفاقی در حقشان صورت نگیرد.
خانم جلیلی///// آماده/////// محتکر پوشک، محتکر ماشین شد/ عزیزی و احمدی کم کارترین‌های مجلس بودند
وی از برگزاری جلسه‌های گفتمان پیشترفت در استان گفت و اظهار کرد: این جلسات به گونه‌ای است که از تمام تشکل‌های استانی چه تشکل‌های موافق بسیج و چه مخالف آن برای حضور و تعامل در بحث‌های اینچنینی دعوت می‌کنیم. به نوعی مطالبات جلسات «کل_جنبشی» است. سلایق گروه ممکن است که متفاوت باشد، اما به دلیل داشتن صحبت مشترک از عدالت در استان، همگی یکپارچه مطالبه دارند و در جلسات دغدغه دانشجویان و سطح جامعه مطرح می‌شود.

حاتمی به سکوت برخی از ارگان‌ها و شخصیت‌های زنجان در مورد بازداشت دو نماینده زنجان اشاره کرد و تصریح کرد: بجز تشکل دانشجویی بسیج همگی سکوت کرده‌اند، زیرا باقی افراد در زمان انتخابات این دو نماینده را تایید می‌کردند.

دبیر قرارگاه احمدی روشن زنجان درخصوص سکوت برخی افراد پیرامون بازداشت دو نماینده استان گفت: افرادی که از این دو نماینده در زمان انتخابات حمایت‌های زیادی کرده بودند، در حال حاضر سکوت کرده و در خصوص بازداشت این دو نفر هیچگونه صحبتی نمی‌کنند. ما حتی مطالبه‌ای نیز از سوی ائمه جمعه و یا سایر افراد صورت نگرفته است. متاسفانه در استان امام جمعه انقلابی نداریم و کاملا مخالف حرکت‌های مطالبه گرانه ای هستند که اتفاق می‌افتد، می‌خواهند اتفاقات را بدون سروصدا تمام کرده و در کل رویکرد خاصی در خصوص اینگونه مسائل ندارند.

نظر شما