شناسهٔ خبر: 34971385 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رادوشوویچ: به میلیچ گفتم استقلال دومین تیم برتر ایران است

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس گفت: من و میلیچ سه چهارسال در آکادمی و تیم جوانان با هم همبازی بودیم و با هم به دسته یک رسیدیم. من هنوز با او در ارتباطم هر چند که برای آمدن به استقلال با من صحبت خاصی نکرد

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اظهارات رادو شوویچ در گفتگو با روزنامه گل به شرح ذیل است:

با تعداد زیادی از بازیکنانی که نایب قهرمان جهان شدند همبازی بودم. یکی از آن‌ها که بهترین دوست من است و مدت زیادی هم تیمی بودیم، ایوان پریشیچ است که ۱۰ سال با هم در هایلوکس همبازی بودیم. لورل از لیورپول کسی بود که در تیم‌های پایه با هم بودیم.

* ماریو بودیمیر گل‌های خیلی مهمی برای ما زد و مهمترین گل او، گل قهرمانی بود. ماریو بازیکن سطح بالایی است که برای دیناموزاگرب بازی کرده بود و وقتی آمد ۱۱ گل زده بود. الان نمی‌توانم راجع به او صحبت کنم، چون اینجا نیست و شاید مشکلات شخصی داشت و شاید هم با باشگاه مشکل داشت.

* به نظر من بیرانوند یکی از دروازه‌بانانی است که می‌تواند در ۵ لیگ برتر دنیا بازی کند. حالا نمی‌گویم باشگاه‌های نامدار، اما او در سطح این لیگ‌هاست.

* من و میلیچ سه چهارسال در آکادمی و تیم جوانان با هم همبازی بودیم و با هم به دسته یک رسیدیم. من هنوز با او در ارتباطم هر چند که برای آمدن به استقلال با من صحبت خاصی نکرد با این وجود به او گفتم که استقلال دومین تیم برتر ایران است و قطعا از حضور در اینجا لذت می‌برد. امیدوارم او در تیم جدیدش موفق باشد البته به جز زمانی که با ما بازی دارد.

نظر شما