شناسهٔ خبر: 34946579 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس گشت های تعزیرات:

٢۵٠ کیلو گوشت مظنون به فساد در ترمینال غرب تهران کشف شد

تهران- ایرنا- رئیس گشت های تعزیرات گفت: ماموران کلانتری ٢٠٩ ترمینال غرب تهران هنگام گشت در محدوده ترمینال متوجه جابه جایی محموله ۲۵۰ کیلویی گوشت در یک خودروی سواری پراید می شوند و آن را توقیف می کنند.

صاحب‌خبر -

بهروز طالبیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار قضایی ایرنا افزود: ماموران پس از بازرسی و توقیف خودرو، کارشناسان دامپزشکی و بهداشت منطقه غرب را برای بررسی سلامت گوشت ها در جریان می گذارند.

طالبیان اضافه کرد: کارشناس بهداشت منطقه غرب تهران پس از بررسی گوشت ها اعلام می کند که دمای نگهداری گوشت منجمد باید منفی ١٨ درجه سانتی گراد ثابت نگه داشته شود درحالی که دمای گوشت مکشوفه منفی ٢ درجه سانتی گراد بوده است همچنین گوشت باید با ماشین های یخچال دار جابه جا شود اما ظاهر و بوی گوشت نامطلوب گزارش شده است.

رئیس گشت های تعزیرات افزود: فردی که در حال جابه جایی گوشت ها در خودرو بود، گفت که این گوشت ها برای مصرف در یک چلوکبابی در محدوده حکیمیه تهیه شده است.

طالبیان گفت: محموله کشف شده فاقد مشخصات بود و برای بررسی نوع گوشت و تشخیص سلامت و دارابودن مصرف انسانی توقیف و تا زمان مشخص شدن آزمایش های دامپزشکی به سردخانه منتقل شد.

وی ادامه داد: مشخصات اتوبوسی که این گوشت را از شهرستان بناب به تهران آورده است، مشخص نیست اما مالک خودرو پراید دستگیر و پرونده برای رسیدگی به دادسرای جرایم پزشکی منتقل شد.

نظر شما