شناسهٔ خبر: 34926437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ترافیک نیمه سنگین و روان در محورهای شرق استان تهران

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محورهای شرق استان تهران نیمه سنگین و روان است.

صاحب‌خبر -

علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس درباره وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه در دو لاین رفت و برگشت محور هراز نیمه سنگین و روان در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند و به همین دلیل این محور یک طرفه نخواهد شد.

وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه پرحجم و نیمه سنگین است و مسافران به سهولت در حال عبور از این محور هستند.

سلیمانی با اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شهرستان رخ نداده، بیان کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان گزارش شده و تردد در این محور مواصلاتی به دلیل گنجایش بالا، وسایل نقلیه عبوری بدون گره ترافیکی و ترافیک‌های سنگین را خواهند داشت.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص انتشار خبر انسداد 3 روزه محور هراز، تاکید کرد: در صورت اعلام انسداد محورها، اطلاع‌رسانی آن از طریق رسانه‌های خبری منتشر و هم وطنان مطلع خواهند شد، اما در حوزه شرق استان تهران مشکلی وجود ندارد و اگر در حوزه مازندران مشکلی به وجود آید، با اعلام به پلیس راه این محور مسدود و تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه برقرار می‌شود.

وی اذعان کرد: هم وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، رعایت مدیریت زمان سفر و استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، سفری ایمن را برای خود و دیگر هموطنان ما را رقم بزنند.

انتهای پیام/67016/م/ث/30

نظر شما