شناسهٔ خبر: 34919551 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

۶ و ۷ شهریورماه؛

همایش ملی زیست فناوری گیاهان دارویی در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود

دومین کنگره بین المللی و سومین همایش ملی زیست فناوری گیاهان دارویی و قارچ‌های کوهی ۶ و ۷ شهریور ماه در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  دانشگاه زنجان به دنبال برگزاری موفق اولین همایش ملی خود در حوزه زیست فناوری گیاهان دارویی و قارچ‌های کوهی در شهریورماه ۹۶، به پیشنهاد و حمایت انجمن گیاهان دارویی ایران، اولین کنگره بین المللی و دومین همایش ملی خود را در شهریورماه ۹۷ در دانشگاه زنجان برگزار کرد.
 
اگرچه دور دوم کنگره بین المللی قرار بود در شهر وان دانشگاه وان ترکیه به میزبانی انجمن گیاهان دارویی ترکیه برگزار شود، اما به دلیل محدودیت‌های فنی و اجرایی: با تصمیم ستاد کنگره و با نظر انجمن گیاهان دارویی ایران؛ محل کنگره به شهر لاهیجان استان گیلان تغییر یافت تا موجبات حضور و مشارکت حداکثری محققین داخلی را فراهم سازد.
 
در این کنگره که در تاریخ ۶ و ۷ شهریور ۹۸ در پژوهشکده چای لاهیجان؛ برگزار خواهد شد، بیش از ۱۰ سخنران کلیدی بین المللی بصورت ویدیو کنفرانسی از کشور‌های فرانسه، ایتالیا، ترکیه، هلند، اسپانیا و ... و ۱۰ سخنران علمی از داخل کشور به ارائه آخرین یافته‌های علمی خود خواهند پرداخت.
 
 

نظر شما