شناسهٔ خبر: 34901942 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نماینده مرند و جلفا در مجلس:

برخورد دستگاه قضا، دست دولتی‌ها را در امضا‌های طلایی بسته است

حسن نژاد گفت: برخورد قوه قضاییه با مفاسد دولتی‌ها و مفسدان اقتصادی را ترسانده و دولتی‌ها هم دیگر در جایی و برای کسی امضای طلایی نمی‌زنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد حسن‌نژاد نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه گفت: اقدامات آقای رئیسی در قوه قضاییه در طول چند ماه قبل انجام داده مصداق حرکت جهادی انقلابی مدنظر مقام معظم رهبری است و کار‌هایی که در این مدت کرده دل دوستداران نظام را شاد کرده است.

وی افزود: اقدامات آقای رئیسی در قوه قضاییه در راستای گام دوم انقلاب مورد نظر مقام معظم رهبری است، چرا که زمانی که اینگونه با مفسدین و رانتخواران برخورد شود و افراد مفسد کنار می‌روند و افراد سالم و کارآفرین روی کار می‌آیند.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این برخورد‌ها با فساد توسط قوه قضاییه باعث می‌شود که فرهنگ غلط دغل‌بازی که در حال نهادینه شدن بود و گفته می‌شد «دیگران خوردند من هم بخورم» از جامعه برداشته می‌شود و مردم از اقدامات قوه قضاییه در مقابله با فساد خوشحال هستند.

حسن‌نژاد خاطرنشان کرد: نحوه برخورد قوه قضاییه با مفسدان باعث شده که هم دولتمردان از این برخورد‌ها با فساد ترسیدند و هم مفسدین احساس خطر کردند.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: من در کمیسیون اقتصادی مجلس هستم با توجه به عملکرد آقای رئیسی مشاهده می‌شود که مفسدین درصدد این هستند که وام‌هایشان را تسویه کنند و به کار‌های خود سروسامان دهند و دولتمردان هم جرأت نمی‌کنند که در جایی امضای طلایی بزنند و ما امیدواریم این روند همچنان در قوه قضاییه در برخورد با فساد ادامه یابد و دل دوستداران نظام شاد شود.

نظر شما