شناسهٔ خبر: 34898773 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

مدیر عامل کارخانه قند نقش جهان اصفهان دستگیر شد

اصفهان - رئیس‌کل دادگستری اصفهان از دستگیری مدیرعامل و دو مدیر کارخانه تولیدی قند نقش‌جهان این استان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری میزان، محمدرضا حبیبی با اعلام این خبر گفت : با تلاش و اقدام سریع و به‌موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) مدیرعامل کارخانه قند نقش‌جهان اصفهان و دو تن از همکاران وی که به‌طور گسترده به عرضه و توزیع خارج از شبکه شکر اقدام می‌کردند، شناسایی‌شده و با صدور قرار قانونی توسط بازپرس رسیدگی‌کننده بازداشت و روانه زندان شدند.

 وی افزود: بر اساس تحقیقات اولیه مشخص‌شده که این افراد در چند ماه ابتدایی سال جاری بیش از چهار هزار و ۷۰۰ تن شکر را با قیمت بالغ‌بر ۱۶۰۰ تومان بیش از قیمت مصوب با سندسازی و بهره‌گیری از دلالان عرضه کرده و درمجموع مبلغی بیش از ۷۶ میلیارد ریال به جیب زده‌اند.

وی یکی از علل و عوامل افزایش قیمت شکر و بحران در بازار در چند ماه اخیر را اقداماتی ازاین‌دست دانست و خاطرنشان کرد: در بازرسی به‌عمل‌آمده مقدار حدود  هزار تن شکر آماده توزیع خارج از شبکه نیز از انبار این متهمان کشف و ضبط‌شده است.

 حبیبی تصریح کرد: متهمان این پرونده در حال حاضر در بازداشت موقت به سر برده و پرونده آن‌ها در شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان در حال رسیدگی است و پس از تکمیل تحقیقات در آینده نزدیک در دادگاه صالح محاکمه خواهند شد.

 رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان در پایان به مخلان نظام اقتصادی هشدار داد دستگاه قضایی با جدیت و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و همکاری ضابطان برخورد قاطع با مخلان در نظام اقتصادی و نظم و امنیت جامعه را در دستور کار دارد و اشد مجازات‌های قانونی را برای ایشان اعمال خواهد کرد.

 سهامدار عمده کارخانه قند نقش‌جهان، شهرداری اصفهان است.

برچسب‌ها:

نظر شما