شناسهٔ خبر: 34879248 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

دیگه چه خبر

صاحب‌خبر -
فرزندان شهردار قم سفیران نظام در خارج از کشور!

   خبر اول اینکه،خبر زندگی و تحصیل هر ۶ فرزند شهردار قم در خارج از کشور در چند روز گذشته بازتاب‌های گسترده‌ای بخصوص در فضای مجازی داشته و وی را وادار به توضیح کرده است. به گزارش مجله مهر،  سید مرتضی سقاییان‌نژاد در این درباره گفت: خانواده بنده ولایی و مذهبی بوده و به رعایت اخلاق اهتمام دارند؛ همسر و تعدادی از فرزندانم در حال حاضر در قم ساکن هستند و خبرها و شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه تمام خانواده‌ام در خارج کشور زندگی می‌کنند، کذب محض است. او در ادامه با اشاره به اینکه زندگی ساده و عادی دارد، اضافه کرد: اگر برخی فرزندان من برای تحصیل علم و دانش به خارج رفته‌اند، همگی به عنوان سفیران گویا برای نظام بوده‌اند؛ یکی از فرزندانم بعد از تحصیلات عالی در قم می‌خواهد تحصیلات خود را دنبال کند و خانواده من هیچ علاقه‌ای به زندگی در خارج از کشور نداشته و در خدمت نظام هستند.

درخواست کمک مالک کشتی «استینا ایمپرو» از هند

  خبر دیگر اینکه،مالک نفتکش انگلیسی استینا ایمپرو که توسط ایران توقیف شد، مستقیماً از نخست‌وزیر هند برای حل اختلاف با ایران کمک خواست. به گزارش  فارس، رئیس و مدیر اجرایی شرکت مالک نفتکش «استینا ایمپرو» که هنگام عبور از تنگه هرمز توسط ایران توقیف شد، مستقیماً از «نارندرا مودی»، نخست‌وزیر هند برای حل اختلاف با ایران و آزادی این کشتی طلب کمک کرده است. پایگاه Safety at Sea دوشنبه نوشته «اریک‌ هانل»، رئیس شرکت «استینا بالک» از دولت هند خواسته به آزادی ۱۸ سرنشین هندی نفتکش توقیف‌شده انگلیس کمک کند. او همچنین از رهبران و وزرای خارجه کشور‌های روسیه، لتونی و فیلیپین که اتباع آنها هم جزو ۲۳ خدمه کشتی هستند، خواسته به حل اختلافات با ایران کمک کنند.

«حسن عباسی» به مرخصی رفت

  دست آخر اینکه، وکیل حسن عباسی گفت: موکل بنده به مناسبت عید سعید غدیر به مرخصی یک روزه رفت. مهدی جعفری‌نژاد در گفت‌وگو با فارس افزود: برای گذراندن مرخصی بیشتر از یک روز باید هماهنگی‌های لازم انجام شود. جعفری‌نژاد پیش‌تر به خبرنگار فارس گفته بود که موکلش به دلیل گذراندن محکومیت خود به مدت ۷ ماه در بازداشت است.

برچسب‌ها:

نظر شما