شناسهٔ خبر: 34866712 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تا 2 ماه

افزایش مرخصی خودروهای پلاک اروند

مرخصی 2 ماهه خودروهای پلاک اروند اجرایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان با اشاره به اجرایی شدن افزایش مرخصی خودروهای پلاک اروند از یک ماه به ۲ ماه گفت: خودروهای پلاک اروند می‌توانند به مدت ۲ ماه با پلاک گذر موقت مجوز خروج از استان خوزستان را دریافت کنند.

سرهنگ منصور جمشیدی افزود: خودروهای اروندی که تاکنون از یک ماه مرخصی استفاده کرده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز صدور مرخصی، یک ماه دیگر مرخصی خودرو را تمدید یا مرخصی جدید دریافت کنند.

وی تاکید کرد: خودروهای دارای پلاک اروندی به هیچ عنوان بدون دریافت مرخصی و مجوز در سایر استان‌های کشور اجازه تردد ندارند و در صورت مشاهده پلیس با رانندگان این خودروها برخورد قانونی خواهد کرد .  

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان مدارک مورد نیاز برای گرفتن مرخصی خودروهای پلاک اروندی  را شامل اصل و کپی پروانه سبز گمرکی (پروانه تردد)،اصل و کپی تمام مدارک خودرو (برگه شناسنامه خودرو، بیمه نامه، کارت خودرو)، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی مالک خودرو (صاحب سند) ، نداشتن خلافی از پلیس +۱۰( مدت اعتبار خلافی تا هفت روز)، کپی مدارک شناسایی مالک و ضامن خودرو، و چک معتبر بانکی برای تضمین برشمرد.   

۳۰ هزار خودروی پلاک اروندی در سطح خوزستان تردد می‌کنند.

نظر شما