شناسهٔ خبر: 34850989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ازدواج آسان ۶ زوج سرفاریابی در روز عید غدیر خم+عکس

خبرگزاری صداوسیما

به همت موسسه آبشار عاطقه ها ۶ زوج سرفاریابی در روز عید غدیر خم راهی خانه بخت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، آیین ازدواج زوج های جوان با مشارکت ستاد نماز جمعه، دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، موسسه خیریه آبشار عاطفه ها، حوزه مقاومت حضرت ابوالفصل(ع) و کانون فرهنگی مسجد صاحب الزمان (عج) اسلام آباد مشایخ در سرفاریاب برگزار شد.ازدواج آسان ۶ زوج سرفاریابی در روز عید غدیر خم
امام جمعه سرفاریاب در این مراسم گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در جامعه کمک به جوانان برای تشکیل خانواده و آغاز زندگی مشترک امری ضروری است.
حجت الاسلام سید فرج اله پژمان ازدواج آسان را یکی از سنت های پیامبر اسلام دانست و افزود: مسائل مادی به تنهایی نمی تواند موجب ایجاد آسایش و آرامش برای زوجها شود بلکه خوشبختی حقیقی انسان در اعتقاد و ایمان به خدا است.
مسئول خیریه آبشار عاطفه های چرام هم هدف از این برنامه را گسترش فرهنگ ازدواج آسان عنوان کرد و گفت: این موسسه با همت خیران برای برگزاری چنین مراسماتی برای جوانان پیش قدم شده است.
خانم تشکر افزود: امروزه تشویق جوانان به ازدواج آسان و تسهیل در امر ازدواج و ترویج این فرهنگ حسنه از اهداف اصلی این مراسم است.
وی ادامه داد: به هر زوج جوان یک دستگاه اجاق گاز، بخاری، فرش، پنکه، سرویس چینی و ظروف آشپزخانه ای اهدا شد.
نظیر چنین مراسمی در شهر چرام نیز برگزار می شود.

ازدواج آسان ۶ زوج سرفاریابی در روز عید غدیر خم+عکس ازدواج آسان ۶ زوج سرفاریابی در روز عید غدیر خم+عکس ازدواج آسان ۶ زوج سرفاریابی در روز عید غدیر خم+عکس ازدواج آسان ۶ زوج سرفاریابی در روز عید غدیر خم+عکس ازدواج آسان ۶ زوج سرفاریابی در روز عید غدیر خم+عکس ازدواج آسان ۶ زوج سرفاریابی در روز عید غدیر خم+عکس ازدواج آسان ۶ زوج سرفاریابی در روز عید غدیر خم+عکس ازدواج آسان ۶ زوج سرفاریابی در روز عید غدیر خم+عکس

نظر شما