شناسهٔ خبر: 34835168 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

با هدف کمک به تروریستهای النصره؛

حرکت خودروهاي زرهي ترکيه به سمت خان شيخون

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- وزارت خارجه سوریه دخالت آشکار ترکیه را به شدت محکوم کرد و نظام ترکیه را مسئول پیامد‌های نقض علنی حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه دانست.
به گزارش خبرگزاری آریا، خبرگزاری سوریه به نقل از منبع وزارت خارجه این کشور نوشت: سوریه دخالت آشکار ترکیه را به شدت محکوم می‌کند و این کشور را به طور کامل مسئول پیامد‌های این نقض علنی حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه می‌داند که نقض آشکار حقوق بین الملل نیز است.
شبکه تلویزیونی العالم نیز گزارش داد: وزارت خارجه سوریه اعلام کرد خودرو‌های زرهی ترکیه با عبور از مرزها، برای کمک به تروریست‌های جبهه النصره، به سمت منطقه خان شیخون در حومه ادلب حرکت کردند.
 
حملات هوایی ارتش سوریه، نظامیان ترکیه را در معره النعمان متوقف کرد
شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از فعالان در حومه ادلب سوریه اعلام کرد، با توجه به حملات هوایی ارتش سوریه به مناطق اطراف مسیر حرکت کاروان نظامی ترکیه، این کاروان در نزدیکی معره النعمان متوقف شده است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، رسانه دولتی سوریه اعلام کرد کاروان ترکیه‌ای حامل مهمات با عبور از مرز وارد شمال غربی سوریه شد تا " از تروریست‌های شکست خورده پشتیبانی کند". این اقدام ترکیه بر "عزم ارتش سوریه" برای شکست دادن افراد مسلح در خان شیخون و دیگر مکان‌ها تاثیر نخواهد گذاشت.

نظر شما