شناسهٔ خبر: 34819135 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارتقاء رتبه علمی و آموزشی هدف گذاری برنامه‌های آینده

سرپرست استانداری گفت: برای ارتقاء رتبه علمی و آموزشی گیلان در کشور باید برنامه ریزی و تلاش کرد.

صاحب‌خبر -
ارتقاء رتبه علمی و آموزشی هدف گذاری برنامه های آیندهبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان، ارسلان زارع در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ، با اشاره به رتبه 6گیلان در کنکور گفت: هدف گذاری ارتقاء این رتبه در سال آینده می تواند راهگشای تقویت بنیه علمی و آموزشی دانش آموزان باشد.
وی با تاکید بر تشکیل ستاد تقویت بنیه علمی دانش آموزان در شهرستان ها، مناطق و مرکز استان افزود: با جدی گرفتن موضوع مهم هدایت تحصیلی و تکیه بر نقش تاثیرگذار مشاوران، می توان مسیر آینده دانش آموزان را برای تحصیل روشن کرد.
سرپرست استانداری گیلان خاطرنشان کرد:نقش تاثیرگذار شورای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق مختلف استان، برای اجرای عدالت آموزشی بر کسی پوشیده نیست.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، نیز در این نشست گفت: ستاد تقویت بنیه علمی آموزشی دانش آموزان گیلان با هدف ارتقاء کیفیت آموزش و فرآیند یاددهی و یادگیری با تاکید بر تقویت فعالیت های علمی – پژوهشی تشکیل شده است.
نادر جهان آرای، در ادامه با ارائه گزارشی ازعملکرد این شورا در سال97 افزود: 3جلسه شورای استان پارسال 15مصوبه داشت که 12مصوبه آن اجرایی شد.
در حاشیه نشست اعضای شورای آموزش و پرورش استان از دو دانش آموز گیلانی آریا جلالی صاحب رتبه 4رشته ریاضی و فنی و ریحانه فرخی ملکی حائز رتبه 8رشته علوم تجربی کنکور امسال تجلیل شد. 

نظر شما