شناسهٔ خبر: 34814156 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دژپسند: 15 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تأمین اجتماعی پرداخت شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از حضور در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با اهتمام دولت 15 هزار میلیارد از بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده و در سال جاری و آینده هم بنا داریم این کار را انجام دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از حضور در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در این نشست نمایندگان عضو کمیسیون درباره تسویه مطالبات تأمین اجتماعی از دولت سؤالاتی را مطرح کرده و اقدامات و برنامه‌های دولت را در این زمینه خواستار شدند.

وی افزود: اهتمام دولت در این زمینه وجود دارد به طوری که 15 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تأمین اجتماعی تسویه شده و در سال جاری و سال آینده با اتخاذ روش‌های مناسب و سازوکارهای لازم به دنبال آن هستیم تا این مطالبات را پرداخت کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: سؤال بعدی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه درباره موضوع هدفمندی یارانه‌ها بود. این در حالی است که در سه سال گذشته برای پرداخت‌های نقدی در قالب هدفمندی یارانه‌ها دولت هیچ برداشتی از بودجه عمومی نداشته است و توانسته از منابع وصولی طرح هدفمندی یارانه‌ها، پرداخت‌های نقدی را انجام دهد.

دژپسند گفت: 5 میلیون نفر از جامعه هدف که یا مشمول دریافت یارانه نبودند و یا دولت با استفاده از روش‌های مختلف توانسته بود آنها را شناسایی و حذف کند یارانه نمی‌گیرند البته یارانه بخشی از این افراد هم بعد از بررسی‌های لازم مجدداً برقرار شد.

انتهای پیام/

نظر شما