شناسهٔ خبر: 34803815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تجلیل از ۴۵۰ خانواده شهید سادات گیلانی، فردا در رشت

مراسم تجلیل از ۴۵۰ خانواده شهید سادات گیلانی فردا در شب عید غدیر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

تجلیل از ۴۵۰ خانواده شهید سادات گیلانی، فردا در رشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدرضا داوطلب، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه امنیت و اقتدار کشور در سایه خون شهدای بزرگوار است، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در قالب‌ و شکل‌های گوناگون در مسائل روزمره ورود پیدا کند.

او نگاه جامعه و مسئولان نظام به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را ویژه دانست و افزود: شهدا و ایثارگران با از خودگذشتگی، حرّیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و به دشمنان اجازه ندادند که تمامیت ارضی ایران را تحت سیطره خود قرار دهند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید گیلان از برگزاری مراسم جشن عید بزرگ ولایت امیرالمومنین علی (ع) در این استان خبر داد و اظهار داشت: این مراسم با تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای سادات گیلان همراه خواهد بود.

داوطلب با بیان اینکه گیلان ۴۵۰ شهید سادات دارد، تصریح کرد: تجلیل از خانواده‌های شهدای سادات گیلان با سخنرانی حجت الاسلام رفعتی، مدرس حوزه علمیه و با نوای علی رنجبر ساعت ۲۱:۳۰ فردا (دوشنبه ۲۸ مرداد ماه) در حسینیه شاهد و ایثار رشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

خانواده‌های شهدای سادات گیلان در شب عید غدیر تجلیل می‌شوند

نظر شما