شناسهٔ خبر: 34773964 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بایرن مونیخ 2-2 هرتابرلین؛ توقف در ایستگاه اول

مهیار میرزاپور

فصل 2019-2020 بوندس لیگا آغاز شد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- تیم های بایرن مونیخ و هرتابرلین در چارچوب رقابت های بوندس لیگا برابر یکدیگر قرار گرفتند.

اطلاعات بازی

تورنمنت: بوندس لیگا 2019-2020
روز و تاریخ بازی: جمعه | 25 مرداد 1398
مکان: ورزشگاه آلیانز آرنا
داور: هارم اوسمرز

گلزنان و دقایق: لواندوفسکی (24-60) برای بایرن مونیخ - لوکباکیو (36) و گروئیچ (38) برای هرتابرلین

روبرت لواندوفسکی

ترکیب دو تیم

بایرن مونیخ

هرتابرلین
آمار بازی

آمار بازی بایرن مونیخ-هرتابرلین

شرح بازی

بایرن مونیخ بازی را بهتر از هرتا آغاز کرد. آنها بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند. اولین خطر جدی را تیاگو در دقیقه 8 ایجاد کرد. شوت او را دروازه بان حریف مهار کرد. در دقیقه 12، مولر از بیرون باکس پنالتی هرتا اقدام به شوتزنی کرد ولی توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 15، لواندوفسکی بعد از برخورد به بازیکن حریف در محوطه جریمه برلینی ها سرنگون شد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت. سه دقیقه بعد، ایبیشویچ در باکس پنالتی بایرن زمین خورد و معتقد بود با خطا متوقف شده ولی داور دستور به ادامه بازی داد. در دقیقه 21، ضربه سر مولر را یارستین مهار کرد. بایرن اولین گل فصل را به ثمر رساند. هرتابرلین بازی را به تساوی کشاند. تیم میهمان خیلی زود به گل دوم هم رسید. بایرنی ها سراپا حمله شده بودند. در دقیقه 45، کومان در محوطه جریمه هرتا سرنگون شد ولی باز هم داور آن را خطا تشخیص نداد. بازیکنان بایرن به شدت به داور اعتراض کردند. نیمه اول با برتری 2-1 میهمان به پایان رسید.

آلابا-لواندوفسکی

نیمه دوم را هم میزبان هجومی آغاز کرد. در دقیقه 51، کومان در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما نتوانست گلزنی کند. در دقیقه 56، شوت زیبا و ناگهانی گنابری با شیرجه دیدنی یارستین دفع شد. بایرنی ها بالاخره به گل تساوی رسیدند. بعد از مساوی شدن نتیجه بازی، هرتابرلین کاملا عقب نشینی کرد. بایرن توپ و میدان را در اختیار داشت ولی نمی توانست روی دروازه حریف موقعیت گل جدی ایجاد کند. در دقیقه 61، لواندوفسکی با یک پاس عمقی در موقعیت شوتزنی قرار گرفت. او در برابر دروازه حریف بود و بعد از یک کنترل زیبا، توپ را به سمت دروازه هرتا زد ولی واکنش سریع مدافع حریف باعث شد این موقعیت هم از دست برود. تعویض های کواچ هم چاره ساز نبود و در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

شرح گل ها

لواندوفسکی - 24 (بایرن مونیخ): گنابری با یک سانتر زمینی از سمت راست، لواندوفسکی را در موقعیت گلزنی قرار داد. مهاجم لهستانی هم خودش را به سمت توپ پرتاب کرد و اولین گل بازی را به ثبت رساند.

لوکباکیو - 36 (هرتابرلین): لوکباکیو از بیرون محوطه جریمه حریف اقدام به شوتزنی کرد. توپ بعد از برخورد به بازیکن خودی، تغییر جهت داد و وارد دروازه نویر شد.

لوکباکیو

گروئیچ - 38 (هرتابرلین): پاوار نتوانست توپ را دفع کند. یک پاس عمقی، گروئیچ را در موقعیت تک به تک قرار داد. او از نویر گذشت و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

لواندوفسکی - 60 (بایرن مونیخ): سیستم کمک داور ویدیویی به داور اطلاع داد اتفاقی در باکس پنالتی هرتابرلین افتاده است. داور صحنه را بازبینی کرد و به خاطر خطای گروئیچ روی لواندوفسکی، یک ضربه پنالتی برای میزبان اعلام کرد. لواندوفسکی توپ را با یک شوت محکم به گل تساوی تیمش تبدیل کرد.

خلاصه بازی

 

نظر شما