شناسهٔ خبر: 34768709 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ایران اسلامی الگویی برای کشورهای آزادی خواه

خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک گفت: ایران اسلامی الگویی برای کشورهای آزادی خواه و مردم یمن شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد ، امام جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: اهل تقوا برای خدا کار می کنند و اگر در اعمال ما تقوا نباشد هیچ کدامش پذیرفته نیست زیرا اخلاص در عمل و تقوا انسان را به سوی کامل شدن بالا می برد.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به گروه های جهادی و بسیج سازندگی گفت: کار بسیج سازندگی و گروه های جهادی ارزشمند است و جهاد و خدمت رسانی وسیله ای برای دل کندن از منافع شخصی و جلب رضای خداوند است.

وی افزود: گروه های جهادی با این اقدام شان می توانند الگوی مناسبی برای دیگران باشند و ما هم می توانیم با کم ترین بضاعت در این بخش خدمات رسانی داشته باشیم.

راوند از خدمات جهادی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از زحمات مدیرکل کمیته امداد استان و پزشکانی که در آجم خدمات رسانی کردند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به دیدار نماینده مردمی یمن با رهبر انقلاب گفت: ایران اسلامی الگویی برای کشورهای آزادی خواه و مردم یمن شده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب وعده پیروزی ملت یمن را در برابر عربستادن سعودی داده است و پیروز این مبارزه مردم یمن هستند که با عبور از این پیچ تاریخی می توانند حکومت اسلامی تشکیل دهند و این وعده ای بود که رهبری معظم به نماینده مردم یمن داده است.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به مبارزه دستگاه قضایی با مفسدین گفت: از جمله برنامه هایی که در کشور در حال انجام هست مبارزه با فساد و مفسدان است.

وی افزود: هاضمه نظام فساد پذیر نیست و فساد در هیچ کجا با اقدامات رئیس دستگاه قضا لانه نمی کند و جلوی مفسدان و اموال نامشروع برخی از مسئولین گرفته می شود.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به اعیاد پیش رو گفت: ولادت امام هادی(ع) را فردا خواهیم داشت که اول و آخر خیر اهلبیت پیامبر(ص) است و یادگار ایشان زیارت جامعه کبیره در مفاتیح الجنان است.

وی با اشاره به عید غدیر و مشخص شدن امیرالمومنین(ع) به جانشینی پیغمبر(ص) گفت: در روز عید غدیر نعمت ها بر مسلمانان اتمام و دین آنان کامل شد زیرا جانشینان پیغمبر(ص) که از نسل امام علی(ع) هستند برای همگان آشکار شدند.

وی افزود: در ارج و منزلت امیرالمومنین(ع) همین بس که علمای اهل سنت در مورد امیرالمومنین کتاب های زیادی نوشتند و سخنان پیغمبر(ص) در خصوص آن امام همام را منتشر کردند.

راوند در همین زمینه ادامه داد و گفت: بر همه ما واجب و ضروری است که مبلغ غدیر باشیم و می توانیم در روز عید با روزه گرفتن ، لباس نو پوشیدن،شیرینی دادن،اطعام کردن و جشن گرفتن غدیر را معرفی کنیم.

امما جمعه شهر دیشموک با اشاره به رحلت آمیر احمد تقوی گفت: حجت الاسلام تقوی اولین موسس حوزه علمیه شهر دهدشت به عنوان یکی از پیشگامان عرصه علم و دانش در منطقه بود که رحلت جانگداز ایشان را به عموم مردم کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می نمایم.

وی با اشاره به اولین سفر کاری استاندار به بخش دیشموک گفت: برخی از روستاهای بخش دیشموک همچون روستاهای رودریش،آجم و سرگچ همچنان راه ارتباطی نامناسب دارند و امکان عبور و مرور در آن وجود ندارد که از استاندار و مسئولین خواهان توجه جدی در خصوص راه های ارتباطی روستایی هستیم.

نظر شما