شناسهٔ خبر: 34767378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه یاسوج گفت؛

غدیر خم ابرحماسه تاریخ اسلام است

غدیر خم رویدادی عظیم و ابرحماسه تاریخ اسلام است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه یاسوج با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم رویدادی عظیم و ابرحماسه تاریخ اسلامغدیرخم به مسلمانان و با بیان اینکه در این روز بزرگ و فرخنده به فرمان خداوند امامت با نبوت پیوند ابدی یافت گفت: غدیر خم رویدادی عظیم و ابرحماسه تاریخ اسلام است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی گفت :زمانی که جنگ تحمیلی آغاز شد کشور ایران حتی سیم خاردار هم نداشت اما امروزه جوانان ما توانسته اند هواپیماهایی جنگی ، زیر دریایی و قایق های پرنده ای بسازند به گونه ای که کشور های دوست و دشمن به قدرت نیروی انتظامی  و نظامی ما معتقد هستند.
امام جمعه یاسوج با اشاره به قدرت صنایع دفاعی ایران اسلامی افزود : موشک عاشورا با برد دوهزار کیلومتر نشانی از اقتدار نیروی انتظامی است .
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: با به نمایش گذاشتن موشک عاشورا آمریکا و اسراییل به این باور رسیدند که اگر ایران بخواهد از این موشک استفاده کند در لحظه ای آنها را سرنگون می کند .
وی گفت : جوانان ما با سرنگون کردن گرانقیمت ترین پهباد آمریکا به زیر دستان آمریکا هم نشان دادند که این کشور قابل اعتماد نیست و به همین دلیل انگلیس مجبور شد تا کشتی ما را آزاد کند .
وی به شخصیت عالم ربانی سید آمیر احمد تقوی اشاره کرد و گفت: این روحانی بزرگ و برجسته استانی موسس حوزه علمیه شهرستان کهگیلویه، انسانی دلسوز ، مبلغی واقعی و کاملا خود ساخته بود.
<div id="video-display-embed-code_3842083"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2501447/3842083?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما