شناسهٔ خبر: 3475172 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فوتبال برتر ، پيروزي پديده در تبريز

صاحب‌خبر - تبریز/ واحد مرکزی خبر/ ورزشی تصویردارد

تیم فوتبال پدیده مشهد سومین پیروزی خود را برابر تراکتورسازی تبریز جشن گرفت.
در هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور عصر امروز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز میزبان تیم پدیده مشهد بود .
تراکتورسازی برای گرفتن انتقام شکست دور رفت و جام حذفی برابر پدیده قرار گرفته بود و پدیده هم می‌خواست موفقیت‌های خود را برابر فوتبال تبریز ادامه دهد .
در دقیقه 20 بازی نسیم اف بازیکن ازبکستانی به اندوی دروازه‌بان تراکتور برخورد کرد و داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود تیم مهمان اعلام و علیرضا حقیقی این ضربه را به گل اول بازی تبدیل کرد.
در دقیقه 41 ارسال خوب آندرانیک تیموریان مدافع تیم پدیده مشهد را به اشتباه واداشت و دروازه تیم خود را گشود .
در آخرین دقیقه بازی در نیمه اول نسیم اف با یک ضربه دقیق گل دوم تیم پدیده را به ثمر رساند.
در نیمه دوم تیم تراکتورسازی برای جبران گل خورده به دروازه حریف حمله کرد، اما در دقیقه 51 رضا ناصحی با شوتی راه دور توپ را روانه دروازه تراکتور کرد که توپ پس از برخورد به تیر دروازه تراکتورسازی وارد دروازه حامد لک شد.
در نهایت بازی تیم های تراکتورسازی تبریز با پدیده مشهد با نتیجه ( 3 - 1 ) به سود تیم پدیده به پایان رسید.
بازی رفت دو تیم نیز با یک گل به نفع تیم پدیده خاتمه یافته بود.
این پنجمین پیروزی پدیده در این فصل بود ، پدیده دو بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی تراکتورسازی را مغلوب کرده و تیم گسترش فولاد را در بازی رفت لیگ برتر و جام حذفی شکست داده است.
با این نتیجه تیم تراکتورسازی با 32 امتیاز به رده پنجم جدول تنزل یافت و تیم پدیده نیز با 24 امتیاز به رده نهم جدول صعود کرد.
صالحی داور مسابقه در این بازی عیسی اندوی ، سامان نریمان جهان و فرشاد فلاحت زاده از تراکتورسازی و اکبر صادقی ، علیرضا حقیقی، محمدنژاد مهدی و میلان یوانویچ از پدیده را با کارت زرد جریمه کرد.
0002

نظر شما