شناسهٔ خبر: 34742048 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برتری پرسپولیس برابر گل‌گهر در روز مصدومیت ۲ بازیکن

تهران- ایرنا- پرسپولیس در شرایطی در دیداری تدارکاتی برابر گل‌گهر به برتری رسید که ۲ بازیکن این تیم در جریان این بازی مصدوم شدند.

صاحب‌خبر -

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز (چهارشنبه) در دیداری تدارکاتی از برابر گل‌گهر سیرجان قرار گرفت که این مسابقه در نهایت با برتری سرخپوشان خاتمه یافت.

در این دیدار که از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه کارگران و پشت درهای بسته برگزار شد، شاگردان گابریل کالدرون با ترکیب علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، سعید حسین‌پور، سیامک نعمتی، آدام همتی، محمد امین اسدی، مهدی عبدی و امیر روستایی به میدان رفتند.

از طرفی گل‌گهر هم با ترکیب میلاد فراهانی، محسن طرحانی، حسام پورهاشم، علیرضا ابراهیمی، عبدالله حسینی، پیمان نامور، امین پورعلی، کوین یانسن، بهنام برزای، پیمان رنجبری و علی قربان خانی برابر پرسپولیس قرار گرفت.

در نیمه اول تلاش 2 تیم برای گلزنی بی فایده بود تا در ۴۵ دقیقه اول بازی با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

در نیمه دوم اما کالدرون دست به چند تعویض زد و همین موضوع موجب شد تا سرخپوشان در دقیقه ۵۰ گل اول خود را روی شوت از راه دور مهدی ترابی به ثمر برسانند اما گل‌گهری ها در دقیقه ۷۰ این گل را جبران کردند تا بازی به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ۸۰ هم پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شد که علی علیپور آن را به گل تبدیل کرد تا باز هم از حریف پیش بیفتد.

در جریان بازی محسن ربیع خواه در اوایل بازی و فرشاد احمدزاده در اواسط بازی دچار مصدومیت شدند و نتوانستند بازی را ادامه دهند.

همچنین شجاع خلیل‌زاده به خاطر اعتراض به داور مسابقه در این دیدار از زمین اخراج شد.

نظر شما