شناسهٔ خبر: 34740640 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مواد مخدر حیثیت و غیرت انسان‌ها را مورد هدف قرار می‌دهد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مواد مخدر انسان‌ها را به شکل ظالمانه و دلخراش از بین می‌برد چرا که این مواد حیثیت، مردانگی و غیرت انسان را به تدریج از وی گرفته و موجب مرگش می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام و المسلمین قریشی عصر امروز در همایش یاریگران زندگی مبارزه با مواد مخدر در مجتمع امام علی(ع) ارومیه با اشاره به اثرات سوء مصرف مواد مخدر اظهار کرد: مواد مخدر انسان‌ها را به شکل ظالمانه و دلخراش از بین می‌برد چرا که این مواد حیثیت، مردانگی و غیرت انسان را به تدریج از وی گرفته و موجب مرگش می‌شود.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند: هرکس جان یک انسان را از مرگ نجات دهد گویا مردم همه کره خاکی را از مرگ نجات داده است و اگر فردی کسی را بی‌گناه بکشد مانند آن است که همه مردم دنیا را کشته است و موضوع مواد مخدر به مدیریت استعمارگران نیز اینگونه است.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: عذاب توزیع‌ و تولیدکنندگان مواد مخدر در روز قیامت سخت‌تر از قاتلان عادی خواهد بود و در مقابل انسان‌هایی که به دنبال نجات جان انسان‌ها هستند ثواب بالایی در نزد خدا دارند.

وی تصریح کرد: تلاش‌های نیروی انتظامی و نهادهای مردمی در راه مبارزه با مواد مخدر قابل ستایش بوده و امید می‌رود این تلاش‌ها نتیجه داده و مواد مخدر در کشور ریشه‌کن شود.

قریشی با توجه به در پیش بودن عید غدیر در ارتباط با فضائل حضرت علی(ع) تصریح کرد: براساس احادیث امامان معصوم(ع) هرکسی فضیلتی از فضائل حضرت علی(ع) را بیان کند خداوند همه گناهان او را خواهد بخشید.

نیروهای نظامی ایران به دلیل همجواری با کانون تولید مواد مخدر وظیفه سنگینی برعهده دارند

سردار مسعود خرم‌نیا فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در این مراسم با اشاره به اینکه برای ایجاد فرهنگ‌سازی و جریان سازی مبارزه با مواد مخدر همگی باید با هم بوده و با کمک همدیگر در این زمینه تلاش کنیم، گفت: همجواری با کانون بزرگ و عمیق تولید مواد مخدر در افغانستان و قرار گرفتن در مسیر ترانزیت مواد وظیفه نیروهای انتظامی ایران را بسیار سنگین کرده است.

انتهای پیام/ ۶۱۰۲۳/ ن

نظر شما