شناسهٔ خبر: 34726310 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگیری عاملان تیراندازی در کرمانشاه/ 31 قلیان‌سرا پلمب شد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از پلمب 31 واحد قلیان‌سرای متخلف در شهر کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسن حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از دستگیری 2 عامل تیراندازی که منجر به مصدومیت یکی از شهروندان و وارد آمدن خسارت به یک دستگاه خودرو شده بود، خبر داد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه اظهار داشت: در حادثه تیراندازی نخست که اواسط اردیبهشت‌ماه امسال در شهرستان کرمانشاه رخ داد یکی از شهروندان از ناحیه پا دچار آسیب شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، موفق به شناسایی عامل تیراندازی در محله رشیدی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری وی شدند.

حیدری تصریح کرد: در حادثه تیراندازی دوم نیز که روزهای پایانی خردادماه انجام و منجر به وارد آمدن آسیب به یک دستگاه خودرو پژو 405 شد، ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با تحقیق فراوان موفق به ردیابی متهم متواری در شهرک معلم شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

وی یادآور شد: 2 متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم معرفی شده‌اند.

حیدری در ادامه از پلمب 31 قلیان‌سرا و جمع‌آوری 89 عدد قلیان که به محلی برای جمع شدن اراذل و اوباش و ایجاد مزاحمت برای مردم تبدیل شده بودند خبر داد و افزود: این واحدها با حضور نمایندگان شبکه بهداشت و اجرائیات شهرداری و با دستور مقام قضائی پلمب شدند.

انتهای پیام/پ

نظر شما