شناسهٔ خبر: 34713260 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پیش بینی آب و هوا ۲۲ مرداد/

وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق کشور/ وقوع طوفان خاک در زابل

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: طی سه روز آینده در شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود که در منطقه زابل با طوفان گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید همراه است.

صاحب‌خبر -

«احد وظیفه» درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور طی سه روز پایانی هفته به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان گفت: امروز در استان های ساحلی خزر و اردبیل در بعضی ساعات بارش باران، وزش باد و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شرق گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: از روز چهارشنبه تا روز شنبه هفته آینده افزایش نسبی دما در استان های ساحلی خزر و اردبیل پیش بینی می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: طی چهار روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان های واقع در شمال غرب، غرب، استان های واقع در زاگرس مرکزی و ارتفاعات استان های واقع در البرز مرکزی در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان و جنوب سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق و شمال غرب فارس رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: طی سه روز آینده در شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود که در منطقه زابل با طوفان گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید همراه است.

 

وظیفه درباره وضعیت هوای تهران گفت: آسمان تهران روز چهارشنبه کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می شود و دمای هوا 32 درجه بالای صفر پیش بینی می شود.

نظر شما