شناسهٔ خبر: 34691631 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سلاخی میلیون‌ها نهنگ در اروپا/ برسد دست کسانی که در عید قربان حامی حیوانات می‌شوند +فیلم

کاربران فضای مجازی در پاسخ به ادعاهای حامیان حقوق حیوانات ویدئویی درباره سلاخی هزاران نهنگ در جزیره فارو دانمارک منتشر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر سال همزمان با فرارسیدن عید قربان، عید بزرگ مسلمانان جهان برخی از سلبریتی‌ها و کاربران فضای مجازی، با ادعای حامی حقوق حیوانات تفکرات به اصطلاح روشنفکرانه‌ خود را به اشتراک می‌گذارند و به بهانه عید قربان با انتشار تصاویری از گوسفندان سعی می‌کنند فلسفه قربانی کردن را زیر سوال ببرند.

نکته قابل‌تامل این است که این موضع‌گیری‌های دلسوزانه برای حیواناتی که کمالشان در قربانی شدن است، در حالی انجام می‌شود که عمدتاً این افراد در مقابل  قتل‌عام‌های میلیونی نهنگ‌ها در جزیره فارو دانمارک و سلاخی بوقلمون ها در روز شکرگزاری، سکوت کرده‌اند و برای هزاران کودک مظلومی که سالانه در یمن، فلسطین و ... کشته می‌شوند حتی یک پست هم منتشر نمی‌کنند.

به همین مناسبت کاربران فضای مجازی ویدئویی درباره سلاخی هزاران نهنگ در جزیره فارو دانمارک منتشر کرده‌اند تا بار دیگر موضع‌گیری‌های دوگانه‌ افرادی را که تنها در عید قربان حامی حقوق حیوانات می‌شوند برملا کنند. در ادامه ویدئوی مربوطه را مشاهده کنید.

<div id="video-display-embed-code_10377750" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7034080/10377750?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما