شناسهٔ خبر: 34676994 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

باران در شمال و جنوب

کارشناس سازمان هواشناسی پیش بینی کرد از امروز بعد از ظهر با شمالی شدن جریان هوا، بارش در نواحی شمالی به ویژه سواحل دریای خزر آغاز شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 ایزدی گفت: در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان در ۲ روز آینده در ساعات بعد از ظهر بارش خواهیم داشت.
 
وی افزود: در نواحی جنوب و جنوب شرق کشور هم منتظر بارش هستیم که باعث کشیده شدن رطوبت به جنوب شرق کشور می‌شود.
 
کارشناس هواشناسی گفت: در جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، نواحی شمال شرق استان هرمزگان و جنوب استان فارس بارش‌های رگباری و موقت همراه با وزش باد شدید در کوتاه مدت اتفاق می‌افتد.
 
ایزدی گفت: در بیشتر ارتفاعات آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل از بعد از ظهر امروز بارش‌های رگباری و پراکنده و موقتی خواهیم داشت.
 
وی افزود: در ارتفاعات البرز مرکزی شامل شمال استان‌های تهران، سمنان، ­البرز، ­قزوین و زنجان نیز بارش‌های رگباری و رعد و برق در ساعات بعد از ظهر رخ می‌دهد و در ارتفاعات کردستان فردا بعد از ظهر نیز منتظر بارش‌های موقتی هستیم.
 
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پدیده غالب در نواحی جنوب شرق کشور وزش باد نسبتا شدید است که تولید گرد و خاک می‌کند و در منطقه زابل احتمال توفان و خیزش گرد و خاک در سه روز آینده وجود دارد و دلیل آن شدت گرفتن باد‌های ۱۲۰ روزه است.
 
ایزدی افزود: در جنوب استان‌های خراسان جنوبی و نواحی شرقی استان کرمان نیز وزش باد داریم.
 
وی گفت: امروز آسمان تهران صاف است و دما در گرم‌ترین ساعت به ۳۷ درجه می‌رسد.
<div id="video-display-embed-code_225785" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/717553/225785?width=400&height=300"></script></div>

برچسب‌ها:

نظر شما